Geweldig!! *proest* Als je het zo leest zoals ik het nu deed *nogmaals proest* lijkt het alsof je voor jou en je man ook eentje hebt aangeschaft, omdat je even daarvoor schrijft dat je voor je dochter al eentje had en dus zelf ook wel een poepstoel kon gebruiken On topic: ik vind de Bloom er echt geweldig uitzien!! Ik wil hem ook!! (maar vind hem eigenlijk wel belachelijk duur!!)
Wij hebben een Bloom Fresco Loft en ik ben er erg blij mee!! Nijn zit er heerlijk in. Wij gebruiken nog wel steeds de verkleiner maar Nijn is dan ook nog maar erg klein. Schoonmaken is een klus maar ik denk dat dat met elke kinderstoel wel zo is. Verder heb ik niet veel problemen met het verplaatsen. Veel succes met je keuze!
Ik zou ook graag een Bloom willen halen. Maar nu zag ik dat je de inzet er los bij moet kopen. Ook zag ik dat je een stoelverkleiner hebt, iek meen dat die de snug heet. Ik vroeg me af of als ik die stoelverkleiner koop ik er dan ook een inzet bij moet kopen of dat ik die er zo ook in kan doen?
Je hebt wel een inzet nodig. Je kan niet alleen de snug in de bloom doen. Er zitten nl wat vakjes en gaatjes achter de inzet verstopt.