Doekjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door VSC, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VSC

VSC Niet meer actief

Ik heb nu doekjes van Kruidvat omdat mijn vriend zo'n hele grote voordeelverpakking ervan heeft gekocht. Er komt alleen geen einde aan tot ze op zijn :p en ik vind ze echt niet lekker ruiken. Ook maken ze niet echt goed schoon, heb er per verschoning heel veel nodig.
    Nou hebben wij ook Hema doekjes gezien, wie weet of dat goede doekjes zijn? Of welk ander merk?
    Als ze goed schoonmaken en lekker ruiken is het goed. Zwitsal vind ik wel weer wat duur

2. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Misschien die van de Lidl? Een vriendin van mij zweert erbij. Ik heb er nog geen ervaring mee ;) qua prijs zit je sowieso gebakken lijkt me.

3. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik gebruik de doekjes van europrofit. Goedkoop, ruiken lekker en maken goed schoon. Je krijgt ze bij de kruidvat en trekpleister. Een pakje kost €0,69 en daar zitten 72 doekjes in.

Je zou ook een aantal pakjes van verschillende merken kunnen testen. En die je het fijnste vindt, blijven gebruiken.

4. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Wij halen vaak doekjes van de action merk teddy beer die ruiken heerlijk die hebben ze ook parfum vrij die zijn ook niet zo droog als het kv merk maken makkelijker schoon dus

5. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Van de hema zou ij zeker niet nemen zijn heel droog ruiken wel lekker maar heb je ook veel van nodig

Me man heeft voordeel pakking van huggies nou die vind ik totaal niks maar heb 16 pakken helaas liggen die wel op moeten Ik vind die van ah eigen merk fijn en van pampers en zwtisal

6. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Etos doekjes vind ik ook prettig, zijn eens in de zoveel tijd in de aanbieding, een euro per pakje ongeveer.
    Ook heb ik pas bij de makro pampers doekjes gehaald, vind ik persoonlijk ook wel prettig, deze zijn iets natter.
    Van de ah vind ik ze ook erg fijn, terwijl die van de jumbo een redelijke ramp zijn. Te droog en als je 1 doekje wilt, krijg je een rits doekjes die je met je andere hand moet scheiden. Soms niet handig als je met je ene hand een paar beentjes vast moet houden omdat ze anders weer in d'r eigen vuil ligt 😊
    Kruidvat doekjes ben ik ook niet zo'n fan van, Zwitsal vind ik wel prettig, maar best prijzig.
    Huggies doekjes vind ik 10 keer niets. Eens gekregen maar na 1 verschoning het pak weggemieterd, terwijl ik normaal wel van het opmaken ben want anders is het zonde.

Dit waren mijn ervaringen, en ik probeer doekjes te scoren van ongeveer een euro per pakje. Vind ik duur zat 😉

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik zweer juist bij de doekjes van KV maar heb in de aanbieding (momenteel ook weer 1+1 gratis) een hele voorraad AH eigen merk gekocht. Ik vind ze niet prettig omdat ik ze te nat vind dus misschien dat het voor jou juist wel geschikte doekjes zijn.

8. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Deze inderdaad! En etos eigen merk is ook fijn.
    Die van de Lidl vind ik persoonlijk niet lekker ruiken.

9. VSC

VSC Niet meer actief

Dankjulliewel, ik ga er een paar uitproberen :)
    die van de Hema maar beter niet dus

10. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    Wij zijn fan van de doekjes van de Lidl (die met aloe vera) en de doekjes van Etos eigen merk.
    Zwitsal en pampers ook geprobeerd maar toch niet zo fijn als de doekjes van de Lidl of Etos.

11. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Etos eigen merk!

12. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik ben gastouder en gebruik die van de Hema. Ze zijn juist helemaal niet droog wat ik hier eerder zag.
    Ze ruiken lekker en maken goed schoon. Ik heb dagelijks wel 6 poepluiers dus wil echt fijne doekjes hebben. En ik vind ze goed betaalbaar!

13. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Etos eigen merk gevoelige huid. Maken goed schoon, hebben geen sterke lucht, en bovendien bevatten ze geen parabenen.

14. FamkeS

FamkeS Actief lid

13 dec 2014
    163
    0
    0
    Ik zou in elk geval alle doekjes voor de grap eens bij jezelf proberen. Die geparfumeerde prikken echt verschrikkelijk. Kunnen ze wel lekker ruiken, maar prettig is anders voor je kindje. Die van zwitsal bijvoorbeeld, prikken als de ziekte. Ik heb bij de Action van die ongeparfumeerde van Huggies medegenomen. Voor mezelf dikke prima.

15. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Wie zweren bij die van de AH! Niet te droog, niet te nat, echt super.

Ik zou echt gewoon gaan proberen wat je bevalt en dus niet direct weer een maxi-voordeel-verpakking kopen voordat je weet wat je prettig vindt.

Succes!

16. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik vind die van de Hema juist heel fijn, 1 keer die van de Etos gehaald en die roken echt heel sterk.

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zwitsal in de aanbieding meteen goed in slaan 😉
    Dan zijn ze goed betaalbaar!

18. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb laatst die van de Etos gekocht in de aanbieding, 1 doos + 1 doos gratis en in 1 doos zitten 12 pakken, dus heb er 24 voor de prijs van 12, zijn erg fijn en ruiken heerlijk.

Ook vind ik die van de Action erg fijn en ruiken ook lekker.

Zwitsal vind ik ook duur en niet zo fijn persoonlijk.

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Eerder die van de kv, maar richting zindelijk worden was een doos vol erg veel, nu die van de action merk teddy care

20. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik heb van de action die van neh neh, hebben ook handige kleinere verpakkingen voor in de luiertas.
    En droge doekjes? Tip van de dag, bewaar de verpakking op zijn kop (geld ook voor make up reinigingsdoekjes, schoonmaakdoekjes etc). Dan loopt het vocht ook naar de eerste doekjes ipv dat het in de onderste blijft zitten!

Deel Deze Pagina