Vanmiddag niks aan de hand, beetje slaperig om 14.00 uur. Bijna niks gegeten dat was bijzonder. Begint ze met jengelen, ik mag niet aan dr oor friemelen. Ik geef een sinaspril. Gaat niet echt over... blijft jengelen, niks is goed! We twijfelen over de HAP want alles doet auw. Ze wordt een beetje slaperig en moe. Hangerig. Langzaam gaat het beter na een pcm 60mg. Ineens wil ze drinken maar niet uit een beker. Dus een rietje in gestoken (rietjesbeker ligt in de auto). Ze zuipt 3 glazen spa perzik leeg en een glas karnemelk. 1 boterham, 1 toetje en is nu bezig met een slaatje. Ik denk acuute hoofdpijn, te weinig gegeten/gedronken? Nu knapt ze iig op.... zo raar!! Maakte me erg zorgen... zo is ze nog nooit geweest! Pffff.... wat kan je je zorgen maken..
Poe ik zou hetzelfde hebben gehad. Als je iets nog niet hebt meegemaakt twijfel je waar je goed aan doet. Maar hoe oud is het kindje, is het die uit 2012? Want dan zou ik echt gewoon 120 mg geven hoor, niet zo'n sullige 60 mg. Pijn is vreselijk voor zo'n kleintje. Ik werk in de zorg en ik weet dat een oplaaddosis pijnmedicatie hoger moet zijn, anders duurt het alleen maar een stuk langer voordat je er effect van merkt.
Ik heb maar een kindje, de ander is een sterretje. Zal m veranderen in een klein sterretje want mensen denken vaak dat ik er 2 heb. Ze heeft vlak voor het slapen 120mg gehad want de kiezen komen ook door. ze heeft ook nog een bord chinees op en de rest van het slaatje. Echt geen idee waar die enorme honger vandaan kwam!
Dat dacht ik ook! Vandaar ook de twijfel voor de HAP gistermiddag. Ml wilde het nog even aankijken. Toen ze begon met drinken en eten en het ging beter, kon ik haar ook weer aanraken. Ze heeft goed geslapen, ging 19.00 naar bed en slaapt nog. @Sandana ik heb serieus waar haast nooit pcm gegeven, zelfs niet met prikken of doorkomende tandjes. Nooit last van gehad, tuurlijk wel dentinox gesmeerd. Vandaar de keuze voor een kleine pcm.