Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een goede babyfoon met scherp beeld en mooi geluid. Het liefste zou ik ook de mogelijkheid willen hebben om meer camera's op aan te kunnen sluiten en op mijn mobiele telefoon via wifi te bekijken (voor eventueel als er in de toekomst er 1tje bij komt). Welke goede ervaringen hebben jullie met welke babyfoons? Mijn lijkt de Luvion ook een mooi merk. Bedankt! Met vriendelijke groetjes, Mo
Toevallig net deze gekocht: IPcam-shop | Foscam FosBaby 1.0 Megapixel HD Wireless Baby Monitor Pink De Foscam baby. Maar nog maar sinds vandaag in gebruik, dus nog niet veel ervaring. Het beeld is goed en de prijs ook. (vergeleken met anderen) Je kan er een extra kaartje in doen met muziekjes (die je er zelf kan opzetten). Je kan er met je telefoon/laptop/computer etc op kijken via wifi. Wij hadden al een gewone babyfoon, dus wij gebruiken deze alleen voor het beeld.
Wij hebben van avent babyfoon met camera. Overdag goede kleuren en snachts zwart/wit. Alles prima te zien, je kan een lampje aan doen of geluid. Terugpraten kan niet en volgens mij kan deze ook niet op wifi/aansluiten op een pc. Maar misschien zijn daar setjes voor ofzo dat het wel mogelijk is... geen idee.
bol.com | Luvion - Supreme Connect Babyfoon Met Camera | Elektronica Wij hebben deze, we Zijn er tevreden mee. Maar wij hadden wel tegoedbonnen, ik vind hem anders wel erg duur. Je kan terug praten, muziekjes afspelen, opnemen maar in de praktijk gebruik je dat maar weinig! Wat ik wel fijn vind is het duidelijke beeld, het op afstand draaien van de camera en inzoomen. Ook de temperatuur van het kamertje is erop te lezen, vooral in het begin fijn.
Ik zou ook de Fosbaby aanraden, werkt heel fijn en ook via pc, mobiel of tablet te bekijken. Na wat instellen op de router kan je zelfs vanaf het werk of onderweg kijken.
Heb de fosbaby hier liggen gaat morgen retour. Wel goed beeld maar zie op de app de temperatuur niet en krijg geen meldingen binnen. Kreeg hem op me laptop ook nier werkend en dat met de router is erg ingewikkeld kreeg het niet aan de praat! Erg jammer
Als ik hem wilde instellen op de laptop ging t beeld op mn telefoon weer weg. En als ik mn wifi uitzette dus op 3g of 4g verder wilde lukte dat niet!
Ik heb een foscam beveiligingscamera gekregen van mn broer werkt prima, goed beeld en geluid maar geen slaapliedjes
Hier de luvion platinum 2. We hebben 2 camera's, die kun je in 1 beeld tegelijk zonder geluid krijgen, of je kunt heen en weer 'zappen', dan heb je gewoon geluid. Kan alleen niet op de wifi, wel muziekjes en terugpraten. Ben er dik tevreden over.