Ruim 2 weken geleden heb ik een nieuwe senseo besteld bij bobshop omdat onze oude het begeven had. Ik was de snelheid van de Wehkamp gewend (die binnen 24 uur leveren) maar nu 2 weken later is er nog geen spoor te bekennen van mijn nieuwe senseo. Waar ik erg van baal is dat ik vooraf betaald heb, iets wat ik eigenlijk nooit doe, maar omdat bobshop een thuiswinkelwaarborg certificaat heft daht ik dat het wel verantwoord was. iemand ook slechte ervaringen met bobshop?
Hoi, Geen slechte ervaringen hier, maar juist hele goede! Wij hebben een paar jaar terug een wasmachine bij ze gekocht. Ook vooraf betaald en binnen een paar dagen afgeleverd en geïnstalleerd! Dat terwijl wij toen nog in een appartementje woonden en dat ding via de trap omhoog moest! (We hadden namelijk geen lift) Zou het niet zo kunnen zijn dat het betreffende apparaat gewoon even niet op voorraad is? Heb je al contact gehad met ze?
Waarom bel je niet even? Nummer van de klantenservice staat voor op hun site. Dan weet je meteen meer.
http://www.bobshop.nl/catalog/shipping.php Helemaal naar beneden scrollen...ik zou even bellen als ik jou was... Succes!
Ik heb al een keer gebeld en toen werd dik 8 minuten aan de lijn gehouden (voor tig cent pm) om vervolgens te horen dat het zo snel mogelijk opgestuurd zou worden. Dat is nu 8 dagen geleden. Momenteel zit ik in het buitenland en kan ik geen 0900 nummers bellen.