Ervaringen body stress release gezocht voor klachten aan handen polsen armen

Discussie in 'De lounge' gestart door loeka12, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Hi, ik kamp al een hele tijd met klachten aan mijn handen - begon met een stijf / zwaar gevoel aan mijn vingers tijdens vakantie vorig jaar, dat nooit meer weg is gegaan (merkte het vooral met typen of iets pakken) - en waar ik veel angst over heb gehad (en daarmee veel stress - ik ben echt een hypochonder dus ging uit van de ergste spierziektes.....).

Ondertussen 'geloof' ik wel dat het toch stress / rsi gerelateerd is (eerst niet omdat ik oorspronkelijk nauwelijks pijn had) - en merk ook dat ik steeds meer pijnklachten heb bij typen, ipad gebruik maar uberhaupt af en aan hele dag door: in mijn duimen, handpalmen, polsen maar ook doortrekken naar mijn armen, schouders en schouderbladen....

Ook heb ik sinds de zwangerschappen af en aan veel last van mijn bekken/onderrug

Ik zit nu op advies van bedrijfsarts ook tijdelijk half thuis, omdat ik ook heel veel stress ervaar met hele drukke baan, drie jonge kinderen en een aankomende verhuizing - en dan ook nog eens die angsten door hypochondrie.....

Anyway, erg lang verhaal, en kwam nu 'body stress release' tegen en vroeg me af of dit zou kunnen werken. Osteopathie heb ik al geprobeerd en hielp niet....heeft iemand ervaring met BSR???

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja ik :)
    Mijn vriend en ik gaan beide naar BSR al dik jaar.
    We hebben allebei zwaar gehad tijdens de icsi periode en zaten daarna door alles wat gebeurd was niet zo lekker in ons vel. We zijn toen naar BSR gegaan en wat mij betreft top! Mijn vriend en ik hebben er beide baat bij. We gaan nu 1 x in de 3 maanden als onderhoudskuur zeg maar en ik voel me er prima bij terwijl ik verre van 'zweverige' dingen ben eigenlijk totaal niet maar dit helpt wel voor mijn gevoel.

Deel Deze Pagina