Net mijn ene e mailadres aan het bekijken. Zie ik twee aanklikmails staan van geldrace. Ik kon me niet herinneren dat ik daar een account aangemaakt had. Zie ik een paar mailtjes eronder staan dat mijn account is aangemaakt. Nou goed ik me afgemeld. Kijk ik in de andere mail (staat op mijn mans naam maar ik gebruik hem ook) en daar precies hetzelfde verhaal. Met onze namen er ook bij. Kent iemand geldrace? Nooit meegemaakt dat er zomaar een account aangemaakt wordt met zoiets.
Nee, ik ken ze niet, maar ik zou wel een melding doen bij spamklacht.nl Spam is verboden, ook als je het zo verpakt. Staan fikse boetes op en terecht, wat mij betreft.
Ik heb die mails ook gekregen vandaag. Ben wel lid van andere mailklik dingen, maar deze kende ik nog niet. Ook maar afgemeld. Wel raar hoor...
Ik heb 'm ook gekregen. Ben wel lid van een aantal andere spaarprogramma's, maar niet van deze. Heb me nu ook afgemeld.
Nouja, als zij zichzelf hebben aangemeld met jullie e-mailadressen, via hun link (waardoor ze dus verdienen), zie je het niet staan.. Wel als ze je uitgenodigd zouden hebben óm je aan te melden, maar dat was niet het geval toch?
Mmmm ik moet zeggen ik lees niet eens altijd voor ik klik bij moneymiljonair. Stond deze er zo bij dan? Grrr moet ik toch beter lezen dus.
Ik lees net wat ws de oorzaak is geweest. Gelukkig hebben mijn vrienden dit nooit gedaan. Wil ik ook niet zo. Ik kon nu ook mensen voor een panel aanmelden maar dan moeten ze wel zelf alles aanmaken en accepteren. Vind het op deze manier anders ook niet prettig. Dacht trouwens dat je eerst bedoelde dat je dan een mail krijgt met die en die nodigt je uit of wil dat je lid wordt enz,
Ik heb ook te snel geklikt vanochtend, ja. Maar het stond er (achteraf gelezen) duidelijk bij dat als je op ja klikt er automatisch een account aangemaakt wordt.
Dank je heb ik gelijk mijn antwoord. Ze hebben het nu ook veranderd sommige mails moet je idd ja of nee zeggen. Ik denk dan lekker positief ik zeg ja haha! Maak ik in het vervolg toch maar nee van. De punten krijg je wel toch als je nee zegt?
De punten krijg je wel, maar het kan zijn dat je in het vervolg minder mails krijgt van de dingen waar je niet in geintereseerd was