Nieuwetijdskinderen *voordiegene die uitleg wil geven*

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik las hier over nieuwetijdskinderen, leek me een interessant onderwerp maar dat topic is helaas gesloten (als ik er geen nieuw onderwerp voor aan mag maken dan verneem ik het wel)
    Ben op zoek gegaan op internet naar het onderwerp maar het blijft onduidelijk voor me wat nieuwetijdskinderen precies zijn. Ik lees wel dat ze helpen in de nieuwe wereld die komen gaat maar het blijft wazig voor me. Wordt er geloofd in dat de wereld vergaat of in het feit dat we overgaan naar een ander tijdperk? En wat houdt dat dan precies in? Wat gebeurd er volgens jullie met de mensen die geen nieuwetijdskinderen zijn?
    Graag zou ik antwoorden krijgen op oa bovenstaande vragen...
    * Ik vraag dus niet naar een welles/nietes topic maar ik vraag om duidelijkheid in dit topic*

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik lees mee. Ben wel benieuwd.

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ja ik ook... het wordt me niet echt duidelijk op het www.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier kan je o.a. nog wel wat lezen over nieuwetijdskinderen, kristalkinderen etc. en kan je ook weer doorklikken naar meer info of aanverwante informatie:

Bestaan Nieuwetijdskinderen?

Nieuwetijdskinderen.org

De opvatting van een kennis en familie die van o.a. dit soort dingen meer weten is dat de energieën op aarde veranderen in de loop der tijd. Wij passen ons als mensen aan, maar er zijn kinderen die daar al op 'vooruit' lopen met daarbij behorende eigenschappen die anders kunnen zijn als dat wat over het algemeen nu als normaal gezien wordt (vind ik moeilijk goed te verwoorden dus ik hoop dat dit goed begrepen wordt).
    Het heeft dus wel iets weg van overgaan naar een nieuwer tijdperk (de nieuwere/andere energieën) waar we uiteindelijk allemaal in terecht komen, maar die nieuwetijdskinderen lopen daar dus iets op vooruit.

Tegenwoordig zijn vrijwel alle kinderen die geboren worden nieuwetijdskinderen.. Begreep zelf dat sterrenkinderen daar weer op verder vooruit lopen, maar het is een lastig definieerbaar gebied, helemaal omdat de meeste alternatief ingestelde therapeuten ook niet houden van 'labelen' en er zoveel 'kenmerken' zijn waarbij een ieder zich er wel iets in zal kunnen herkennen zoals ook al bleek in het vorige topic.

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik lees mee

6. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    klinkt mij behoorlijk wazig allemaal.....

7. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    ik lees mee

8. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wauw. De mensheid wordt dus écht steeds slimmer. We kunnen nu blijkbaar zelfs al anticiperen op de evolutie!

@Nina4: dit is dus niet bedoeld als kritiek op jou, hopelijk vat je het niet persoonlijk op. Ik vind dit echter zo'n ongelooflijk vaag zweverig iets (en ik sta voor een hoop dingen open, en was vroeger zelf behoorlijk 'zweverig'), maar dit slaat m.i. echt kant noch wal...

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik geloof hier toch wel in...
    Heeft ook alles te maken met het einde van de kalender van de maya's, zij doelen op een nieuw tijdperk. En hoe ik het zie is het het tijdperk zoals omschreven door Nina4.

Ik weet er weinig van maar vind het echt reuze intressant

10. Papaver

Papaver Niet meer actief

Maar dit zegt wat mij betreft alles. Plus: De Maya kalender. Wordt heden ten dage gebruikt om zo'n beetje élke vage theorie kracht bij te zetten. Volgens mij voorspelde deze Maya theorie recentelijk nog het einde der mensheid per december dit jaar. Waarom is het dan in vredesnaam nodig dat kinderen juist nú met een nieuw bewustzijn geboren moeten worden? Of zijn zíj nu juist de aangewezen personen die dat ruimteschip gaan bouwen om straks de mensheid te gaan redden van de totale ondergang?

(Sorry als ik enigszins cynisch overkom. Ik heb in mijn leven íets te veel 'de wereld vergaat' theorieen gehoord).

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Interessamt! Ik heb een jongetje in de klas wat erg duidelijk te herkennen is in het bbeeld dst geschetst wordt op de tweede website, bijzonnder....

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Moet wel lachen om je cynisme hihi en kan je input wel waarderen (vat het dus niet persoonlijk op, want ik verkondigde alleen maar wat ik hoor uit mijn omgeving). En wat betreft die Maya-kalender en vergaan van de wereld kan ik me helemaal vinden in je woorden.. :)

Maar mensen evolueren al sinds we 'mens' zijn en ver daarvoor werd er ook geëvolueerd, dus dan is het toch logisch dat er o.a. ook nieuwere bewustzijnsvormen worden gevormd?

Zelf houd ik niet zo van labelen of in hokjes plaatsen, maar ik vind het zelf wel interessant dat er een steeds duidelijker wordende tendens ontstaat van kinderen die problemen hebben zich aan te passen in de huidige maatschappij. Verklaren zal je het niet met 'nieuwetijdskinderen', daarvoor is die term mijn inziens veel te wijds, maar ik vind het wel iets opvallends. Misschien vinden mensen die erin 'geloven' het fijn een mogelijke verklaring te hebben voor gedrag van hun kind, maar ik geloof wel in veranderende tijden (duh we gaan dagen, maanden en jaren vooruit ;)) en dat dat samengaat met (openstaan voor) nieuwere bewustzijnsvormen/energieën e.d. (de wereld bestaat ten slotte volledige uit allerlei vormen van energie).

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Vind dit wel een interessant onderwerp. En, voor de gein, een 2012 filmpje voor de cynici onder ons :D 2012 & The End Of The World - YouTube

14. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hij is leuk.

wat nieuwetijdskinderen betreft ik geloof niet dat we uit geëvalueerd en dat er kinderen zijn die voor lopen. Maar om het zo zweverig te houden snap ik dan weer niet. Wat het eind der tijde betreft tja ik geloof dr niet echt in. En als het wel zo zou zijn tja... hou je het toch niet tegen.

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hm zou mijn jongste zoon er ook een van wezen dan? die zit in groep 1 maar loopt al op groep 3 niveau! Die is zo pienter, heel gevoelig, heel alert, enz enz Of roep ik nu weer iets heel doms?

Vind het wel heel interessant om te lezen trouwens!

16. kalli

kalli Niet meer actief

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Volgens mij vroeg TS specifiek naar wat meer info en juist niet naar welles/nietes verhalen. Waarom doen mensen dit laatste dan toch?

Mijn post bevat weliswaar ook geen info maar kan me soms beetje irriteren aan zinloze posts terwijl TS met een duidelijke vraag komt.

Ik lees mee. erg boeiend!

18. kalli

kalli Niet meer actief

Dit is mijn idee betreft de Maya kalender:

19. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    @ts.

Van wat ik gelezen en bergepen heb over 2012 en nieuwetijdskinderen is het volgende.
    Vanaf dec. 2012 tot ong. 2015 zal de aarde en de mensheid veranderen.
    De mensheid word nu al voorbereid,onze spiritualiteit (weet niet of ik zo goed schrijf) wordt sterker.
    Bij ons moet dit dus allemaal rustig ontwikkeld worden.
    Maar de generatie die nu geboren wordt hebben deze ontwikkeling niet nodig omdat hun al zo geboren worden.
    Dat is wat ik ong. uit deze verhalen kan halen,hoop dat je hier wat aan hebt.

20. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Mee eens.

Deel Deze Pagina