Hier nooit problemen, wel soms lang wachten. Ik reken gewoon op tussen 4 dagen en 3 weken. Als je boven de 100 euro besteld, moet je vooraf of onder rembours betalen. Ik weet (bij kennis gebeurd) dat als de verzendkosten het bedrag net boven de 100 euro maakt , dat dat nog wel eens voor verwarring kan zorgen, dat je dan wel acceptgiro kan aanklikken , maar dan komt hij terug dus en met het verzoek om het vooraf (of ideal) te betalen. kwaliteit, tja net als bij h en m, ene wel goed andere minder..
Nou, het zal inmiddels wel duidelijk voor je zijn? Ik ben wel benieuwd naar je uiteindelijke beslissing eigenlijk! Ga je het wel of niet doen? Hier ook bestellingen die niet aankomen, ik heb op 2 januari iets besteld wat ik op 23 januari nodig had.. Tijd genoeg zou je denken, ja, niet dus. Ik gemaild, hadden ze mijn bestelling pas op 20 januari doorgekregen, ik had écht niet eerder besteld. Afschrift en bevestigingsmail doorgestuurd, want ik had wél al op 2 januari besteld, maar ze konden niet verklaren hoe dat nu toch mogelijk was.. Die bestelling werd overigens geleverd zónder retourbon, zat een artikel bij wat ik terug wilde sturen, dus ik weer gemaild. Was helemaal geen probleem, ik kon het gewoon terugsturen zonder retourbon, moest dan alleen een begeleidende brief meesturen.. Het is nu een aantal weken geleden dat ik dat heb gedaan, nog steeds geen geld terug, dus wéér gemaild (ik heb godzijdank nog een oud emailadres van ze, ze zijn tegenwoordig alleen nog telefonisch bereikbaar), IS MIJN ZENDING ZOEK. Moet ik nu weer een formulier in gaan vullen zodat zij het uit kunnen gaan zoeken, pff. Gelukkig heb ik het in een hele grote doos gestopt (paste makkelijk door de brievenbus, maar juist omdat het daar zo vaak fout gaat heb ik het in een doos verzonden, dan heb ik tenminste een T&T code), maar wat een gedoe weer zeg :x
1x besteld en nooit weer!! Vond de kwaliteit echt prut.. Dingen waar bij staat dat het zeer nauwsluitend is zwabberd om je lichaam, het een maat kleiner laten komen en dan bijv bij de oksels veel te strak en de rest alsnog als een zoutzak... Misschien had ik net de verkeerde dingen besteld (3 verschillende bloesjes en 2 shirtjes) maar voor mij een rede om, hoe goedkoop ook niet meer weer te bestellen.. Owja ik had trouwens de eerste keer geen probleem met retouneren, maar toen ik het maatje kleiner ook weer wilde retouneren was het moelijk... Heb bijna3 maand moeten wachten voor ik mijn geld terug had!
ik vind bonprix helemaal niks!! ik heb 1 x besteld en nooit meer...ten eerste kreeg ik broeken van 2 verschillende maten die in 1 pakket zaten???? zat iemand flink te slapen, en de kwaliteit van het truitje was echt zoooo slecht, toen ik het terug stuurde kreeg ik nog een rekening na van 5,90 voor de verzendkosten..dus nee ik bestel daar echt nooooit meer!!
Ik bestel daar nooit meer iets! Vorig jaar gingen wij trouwen en ik wilde gewoon een leuk zomerjurkje aan, geen poespas. Dus daar een jurkje gevonden en besteld. Het duurde 4 (ja VIER) weken voor het jurkje aankwam. Precies 1,5 week voor de bruiloft. Ik heb wat in de stress gezeten om dat stomme jurkje. Die hartstikke leuk was en leuk stond. Tot ik me omdraaide en zag dat er twee grote scheuren in de rug zaten Dus terug gestuurd. Ik kreeg een paar weken later het geld van het jurkje terug, maar niet de verzendkosten a 5 euro! Ik gebeld, kreeg ik als antwoord dat dit het risico van de klant was en dat ook bij defecte spullen de verzendkosten aan de klant berekend zouden worden :x Het stoom kwam me echt uit de oren, wat een smerig bedrijf zeg!
Heb geen problemen met verzenden en geld terug ontvangen gehad. Maar de kwaliteit is echt prut! Dus nee, ik zou er niet weer wat bestellen. Hoewel het op de site altijd erg mooi lijkt....
verschrikkelijk personeel, verschrikkelijke kwaliteit, en het duurt veel ste lang voordat je het hebt, dus nee ik vind het maar prut ..
laatst voor het eerst 5 jurkjes besteld, ze zittesuper, mooie kwaliteit en ik had minn bestelling met ongeveer een week in huis. Ik ben dus zeer tevreden!
nee ik bestel daar niet meer. Ik had shirtje besteld en deze valt 2 maten groter dan de maat zegt. dus ik verzuip erin. terug sturen moet via bonnen en weet ik het wat. had ik geen zin in dus heb shirt ongebruikt in mn kast liggen. Shirt was 'Direct Leverbaar' maar duurde 10werkdagen voor ik het binnen had... Nooit meer dus
Maten zijn apart maar verder goed gegaan hier Het moet vanaf frankrijk komen vandaar langere wachttijd
En als je besteld en je stuurt alles terug is het toch logisch dat je de verzendkosten moet betalen, dat is bijna overal. Ook bij h&m etc