Ik heb een vraagje aan de kapsters hier onder ons Ik had van me eigen blond haar. Dat is donker blond geworden en heb het zelf toen donkerbruin geverfd. Nu is mijn uitgroei dus ook gewoon normaal echt heel donker blond. Vandaag heb ik me haar weer eens geverfd en heb het mahonie gedaan. Om te kijken of de ''rode'' tint me staat. Ik ben namelijk van plan me haar roder te gaan verven. Althans dat zal ik heel graag willen. Nu vraag ik me dus af kan dat zomaar? Verf het altijd zelf met van die pakjes want in de kapsalon vind ik het niet te betalen. Of moet je haar voor rood haar eerst ontklerud worden? Dat wil ik namelijk niet en dan ga ik het niet doen Kortom zal over me huidige haarkleur het ''rode'' goed pakken of heb ik kans dat het straks oranje oid is als ik het gaat doen? bedankt alvast voor de adviezen
Ja dit moet gewoon kunnen, ik verwacht niet dat je oranje word aangezien je een donkere ondergrond hebt.
Super bedankt heb er nu al zin in. Nu de mahonie vind ik al gaaf en verlang echt naar het rode... Gewoon eens lekker anders Thnx meiden