Hoera, maar toch een beetje verdrietig...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door JJ1980, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hiep, hiep, hoera.......
    Ja toch? Morgen wordt hij 1. Ons laatste kindje, dat er is gekomen na een periode van miskraam, asherman, operaties, ivf en een vroeggeboorte. Twee jaar gedoe en toen eindelijk zwanger.
    Borstvoeding ging ik niet meer geven, daar was ik klaar mee, door reflux en ernstige kma bij de andere 2 kids.
    En toen was hij daar, zo vroeg en zo klein. Toch maar borstvoeding dan, we zien wel of het lukt met 3 kinderen. Elke dag is er een, dacht ik.

En nu wordt hij morgen 1 en geef ik nog borstvoeding. Maar morgen waarschijnlijk ook voor het laatst. Hij huilt nu vaak bij aanleggen, het komt niet snel genoeg op gang volgens meneer. Dus ontspannen en fijn is het niet meer. En het is ook goed, maar ook lastig. Want hoewel ik geen borstvoeding wilde geven, heb ik genoten van elke voeding. Dankbaar voor een jaar borstvoeding die vlekkenloos liep.
    Wat een mooie afsluiting, maar ik weet ook; dit komt nooit meer terug :)

2. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Aaaah, even een knuffel! Alvast gefeliciteerd met je niet-meer-zo-kleintje. Ik herken het gevoel hoor! Mijn jongste is 10,5 maand en hoewel mijn hart nog hoopvol is, weet mijn verstand dat het hierbij gaat blijven...dat is toch weer even slikken.

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Grote knuffel en al vast gefeliciteerd met je jongste spruit.
    Wat vliegt een jaar om he....
    En wat je al niet doet voor je te vroeg geboren kindje ;)
    Fijn dat je er van genoten hebt. Mooie herinneringen. Maak je een foto van de laatste keer?

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dat is een goed idee van die foto. Ga ik zeker doen.

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik dacht te kunnen stoppen, maar meneer vond van niet. Hij wil nu soms 1 keer, maar soms ook 3 keer per dag. Gisteren wees hij me 2x af. Ik laat het op zijn beloop, we zien wel. Maar definitief gestopt zijn we dus nog niet ;)

6. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Haha heerlijk die kids;)

Deel Deze Pagina