misschien raar maar mijn zoontje heeft al sinds dinsdag spinaziegroene poep ..ook had hij pukkeltjes in zijn gezicht dus ik dacht aan een lichte vorm van kma ? Nu heeft hij doordat ik helaas geen melkvoorraad had ivb met ziekte van ons beiden gisteren noodgedwongen nutrilon hyperallergeen gekocht en ja hoor hij had direkt weer gele ontlasting? ook de vlekjes van zijn wangetejs zijn zo goed als verdwenen toeval ? wat denken jullie ,kan het zo snel werken en is hij voor iets wat ik at allergisch geweest ?
borstvoedingspoep kan alle kleuren van de regenboog hebben. Pukkeltjes in het gezicht komen er ook vaak bij voor. Het klinkt me niet als koemelkallergie in de oren want ik heb het ook vaak gehad bij mijn kindjes. Het ligt inderdaad aan wat je zelf eet, maar het is geen allergische reactie. Dat de poep direct een andere kleur kreeg na de kunstvoeding is ook logisch, als je hem met borstvoeding gevoed had nadat je wat anders had gegeten zou dat ook het geval zij geweest. Ik heb zelfs wel eens gehad dat de plas van mijn zoontje stonk nadat ik asperges had gegeten
hallo dank je voor je reactie ja ik weet dat het idd alle kleuren kan hebben maar vond t zo toevallig ook hikt hij normaal heel de tijd en nu niet meer en sliep erg onrustig wat hij nu ook niet meer doet? hij trok ook veel "zure "gezichtjes wat hij nu ook niet doet
Jullie waren allebei ziek lees ik in je eerste post. Ik zou een en ander meer daaraan wijten. Misschien was je voeding wat geconcentreerder en reageerde je zoontje daar weer op qua poep.
Dat onrustig slapen is opzich wel te verklaren door de KV. Ik ben ook gestopt met borstvoeding door vele problemen. o.a. niet slapen. Hier waren we achter gekomen doordat we moesten bijgeven. Nu krijgt mijn zoontje volledige flesvoeding en nu is hij ineens super tevreden. Slaapt goed. CB vertelde me ook dat kindjes die KV krijgen vaak veel tevredener zijn. Geld natuurlijk niet voor alle. Maar bij mijn zoontje klopt het zeker.
Dat vind ik wel een gekke opmerking. Mijn dochtertje is veel tevredener als ze bij mij kan drinken, dan dat ze een flesje krijgt! Bij mijn dochtertje is de poep soms ook wel eens groen.