Ervaringen Bravis ziekenhuis?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maan14, 29 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Heeft iemand ervaring met het Bravis ziekenhuis?

Ik heb het idei dat we niet heel erg serieus genomen worden en krijg steeds anderen tegen strijdige adviezen.

2. In Roosendaal of Bergen op Zoom? In Roosendaal hele slechte ervaringen op meerdere afdelingen, in Bergen op Zoom wel prettig! :)

Maar, wat mij betreft geldt in alle gevallen; als jij je niet prettig of zelfs niet serieus genomen voelt; wegwezen daar!

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

In bergen op zoom. Had er al bevooroordeeld geen goed gevoel over. Veel fouten bij onze zoon gemaakt waar door hij te vroeg geboren is en uit eindelijk klaplong kreeg na weer fouten maar dan op de neonatologie. Zelf ook veel slechte ervaringen zelf gehad op de hart afdeling. Maar nu met dit is ook wel weer top punt van tegensrijdig heid. Mijn man is verminderd vruchtbaar maar er word daar niks aangedaan omdat we al een kind hebben. Ze zij flak af dat met de bewegelijkheid van 3% en als we geen kind hadden gewoon meteen in aanmerking kwamen voor vruchtbaarheids behandelingen. Maar nu de HSG afwachten en daar na nogmaals 6 maanden zelf proberen terwijl ze eigenlijk al aan geven dat de kans natuurlijk zwanger te raken klein is.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Roosendaal heeel lang geleden had ik geen goed gevoel over. Teveel volgens het boekjes, niet kijken naar de individuele situatie.

Bergen op Zoom heb ik goede ervaringen mee eigenlijk, op meerdere vlakken niet alleen gynaecologie. Adequaat ingrijpen bij geboorte dochter (werd een vacuum geboorte), regelmatige controle.
    Maar ook bij andere zaken goede ervaringen eigenlijk.
    Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van de arts die je hebt. Heb je de Belgische dame?

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nee ik heb Boomsma. Kan best zijn dat ik steeds de fouten heb ;) het is een maatschap geworden dus Roosendaal en bergen op zoom samen gevoegd weet niet of dat toen ook al zo was? Onze zoon is net voor dat het moeder kind centrum geopend werd geboren op dat moment waren ze drukker daar mee bezig dan met de zwangeren/prematuren. Waar door er veel fout liep. De verpleegsters zelf raden mij aan klachten in te dienen toen der tijd. Toen was het nog lievensberg;)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, ik ben ook van het tijd tijdperk voor het moeder kind centrum (helaas, want het schijnt echt mooi te zijn). Ik had Ramondt, aardige man. Geen man van veel woorden maar dat hoeft niet van mijn hahahaha. Niet was teveel voor hem hoor, ik had flink overgewicht , hij heeft er met geen woord over gerept, de hele zwangerschap niet. En ik zat daar toch echt iedere 2 a 3 weken.

In Roosendaal had ik Van Horenbeeck, en daar had ik echt geen goed gevoel over.

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Van gessel is ook een geweldige gyn die heeft ons zoontje gered met een spoed KZ. Maar voor vruchtbaarheids gebeuren moet ik bij deze vrouw zijn. Ik kijk/wacht mijn HSG nog even af en dat gesprek er na er anders vraag ik gewoon verwijzing naar een ander ziekenhuis.

8. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.395
    1.174
    113
    Mijn ervaring? Vreselijk! Nooit maar dan ook nooit meer! Veel fouten gemaakt met de bevalling van ons zoontje. Daarna een partiële mola zwangerschap gehad en ze wisten niet eens de landelijke regels etc. Ik wist meer dan de gynaecologen daar samen. Toen voor vruchtbaarheid behandelingen... een nog groter drama! Wijken totaal niet af van hun protocol en luisterden niet naar mijn mening of vragen. Had niks in te brengen. Ben nu overgestapt naar Tilburg en dat is zo veel malen beter! Had ik veel eerder moeten doen

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik zit in rsd en ben bevallen in het moeder kind centrum. Mijn ervaring is helaas ook wel dat ze niet afwijken van het protocol dus ik moest ook echt tot op de dag af 6 mnd proberen na mn kijkoperatie ik belde na 4 mnd terug of ze aub eerder wilde starten maar dat doen ze echt niet. Maar goed ik ben zwanger geworden dmv iui en bevallen in moeder kind centrum onze kleine deed het eventjes niet zo goed en ze hebben mij heel serieus genomen en goed naar mij geluisterd daar waardoor hij toch even opgenomrn werd. En nu ben ik weer voor iui in rsd. Net de eerste weer gehad. Maar je moet wel doen waar jij je goed bij voelt en anders bij een ander zkh kijken voor een second opinion..succes

Deel Deze Pagina