Ik moet maandag om 20uur een spuit Ovitrelle zetten. Ik heb dit 4 jaar geleden ook gedaan maar ik weet niet meer hoe.....kan iemand mij uitleggen hoe dat moet? Moet dat luchtbelletje er eerst uit? Schuin erin? Buik? Ik hoor het graag. Bedankt
Hoi hoi, heb je geen bijsluiter gekregen?..daar stast meestal alles goed met plaatjes uitgelegd. Ik heb ovitrelle nooit gebruikt wel menopur, pregnyl en bloedverdunners..volgens mij werkt altijd een beetje hetzelfde..
Ovitrelle spuit je gewoon als alle andere injecties. Gewoon in 1 keer in je buik 'darten' en leeg spuiten
Luchtbellerje maakt uit hoe groot hij is. Dat staat i n de bijsluiter... Recht in je buik en dan gewoon leegdrukken...
Zit inderdaad een gebruiksaanwijzing bij maar een Duitse dat leest zo ongemakkelijk. Dacht ik vraag het hier even. Luchtbel moet eruit begreep ik. Ik heb trouwens niet zo'n pen maar echt een kant en klare spuit.
Misschien heb je hier wat aan? https://medikamio.com/nl-nl/geneesmiddelen/ovitrelle-250-microgram05-ml-oplossing-voor-injectie-in-een-voorgevulde-spuit/pil
ik spoot hem ook net als de andere injecties. recht in de buik links of rechts naast de navel. helemaal opdraaien tot 250 en dan injecteren. let op er blijft een klein restant achter in de injectie, maar dit hoort zo..
Luchtbel kan er in blijven. Daardoor spuiten je alles in de buik en blijft er niets in de sluit achter als ik het goed heb..
ik hoefde de evt luchtbel/bellen er niet uit te halen. kan geen kwaad in je buik. deed t zelf wel met de deca omdat t een kant en klare spuit is maar in die pennen heb ik vrijwel nooit een luchtbel gehad. iig nooit een grote.
Dames inmiddels is de ovitrelle niet meer nodig ik had gisteren al een positieve ovulatietest, joepie dus hoef niet te spuiten. Ik heb trouwens geen pen die je moet opdraaien maar echt een kant en klare spuit.