ervaringen brillaro

Discussie in 'De lounge' gestart door Savita, 11 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iemand ervaring met het bedrijf 'brillaro'? Ik wil graag een goedkope 2e en/of 3e bril hebben en via deze site kan je goedkoop brillen bestellen. Kan echter nergens reviews vinden (niet negatief maar dus ook niet positief) uit nederland (wel wat duitse reviews maar ben op zoek naar ervaringen dichterbij).



    Groetjes,



    Savita
     
  2. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Geen ervaring, maar ik heb ook rondgekeken op brillen24.nl selectspecs.com en misterspex.nl (toen ook een topic over geopend paar weken terug). De meeste reviews zijn daar wel OK, maar het blijft natuurlijk een aankoop op afstand.

    Uiteindelijk toch maar beter gaan kijken in de winkels en bril die ik leuk vond bij Specsavers was 139 euro. Bij de Pearl vond ik een leuke van Esprit 169 euro maar die had ik in Duitsland ook online voor 88 euro gevonden (incl bezorging). Maar vond ze nog steeds eigenlijk wel prijzig (mijn bril is waarschijnlijk maar tijdelijk)
    Maar vandaag nog bij de Hans Anders geweest, en bijna alle brillen zijn met 100 euro korting daar! Dus voor 49 euro heb ik daar nu een leuke bril uitgezocht (enkelvoudige glazen, ontspiegeld) Die van mij stond niet op de website, ze hadden nog stuk meer soorten allemaal voor 49 euro. Misschien moeite waard bij Hans te kijken?
     
  3. Dank voor je reactie, ga toch maar eens bij Hans Anders kijken inderdaad.
     

Deel Deze Pagina