Hoi lieve dames Inmiddels ben ik 6 dagen overtijd en heb telkens negatieve testen Kan geen streepje meer zien. Ik ben voor het laatst ongesteld geweest op 29 juli en heb een regelmatige cyclus van precies 28 dagen. Kan mijn klok er bijna op gelijk zetten. Nu is zo dat ik maandag 25 augustus en dinsdag 26 augustus een lichte bloeding heb gehad het was echt te verwaarlozen. Woensdagochtend alleen nog licht bruin bloedverlies. Ik heb er inmiddels al 4 testen tegen aan gegooid en hier wordt ik ook niet wijzer van het is een beetje welles nietes spelletje. Het zijn tuurstreepjes. Ben bijna bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Heb wel wat symptomen al dagen last van hoofdpijn wat smiddags opkomt zetten totdat ik naar bed ga aanhoudt En ongelovelijke honger hahahahaha. Wat nu?? moet ik nog afwachten of moet ik er gewoon vanuit gaan dat ik niet zwanger ben. Ben die onzekerheid gewoon vreselijk zat. Groetjes
Ik heb begin dit jaar na telkens een regelmatige cyclus ook ineens een cyclus gehad die het nodig vond een week langer te duren. Werd ik ineens 7 dagen later (na 34 dagen) ongesteld. Ik vraag me af wat die bloeding is geweest die je afgelopen week hebt gehad, wanneer had je ongesteld moeten worden? Jij hebt het over juli maar bedoel je niet augustus?
Hoelang zou ik dan moeten wachten haha. Ik ben die testen zo verschrikkelijk beu hahahaha. Ik weet dat mijn eisprong rond 12 augustus is geweest niet precies hoor. Heb wel last van ovulatiepijn maarja echt betrouwbaar is het niet. En dan dat lichte bloedverlies ik kon echt echt niet als menstruatie zien. Sorry voor mijn woorden was halve tampon vol in totaal. Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad dus vindt het maar vreemd allemaal Dankjewel voor je antwoord
Zo vreselijk gevoel inderdaad, ik denk dat hier veel mensen precies weten wat je bedoeld. Het is zo moeilijk wat je nu moet doen en denken.. Moet je positief zijn? Dan valt het misschien zo tegen.. En als je negatief bent is het ook geen fijne onzekere tijd! Ik hoop dat het je alleen al een beetje rust geeft als je je bedenkt dat er velen hier op het forum dit gevoel kennen. Zo kunnen we het er samen eens over hebben en hopen op het beste! Hopelijk test je binnenkort 'gewoon' positief! Liefs
Ehm, je bent een beetje dubbel haha. Je schrijft eerst dat je negatieve testen hebt en daarna dat er tuurstreepjes zijn? Een tuurstreepje is niet negatief.. Foto van je testen met tuurstreepjes misschien? Hoop voor je dat je snel een duidelijke test in handen hebt die je uit je onzekerheid haalt!
Ja daarom ben ik zo blij dat dit forum bestaat!. Hier zijn er mensen die je teminste snappen hoe je je voelt, Een vriendin van mij zei vanmorgen ach dan wacht je toch nog lekker een week. Zucht, zit niks anders op dan afwachten wat je lichaam gaat doen. Lekker makkelijk praten haha. Ik hoop voor iedereen die hier op het wachtbankje zit snel positief testen. Want ik haat dit welles nietes spelletje pffff
Een tuurstreepje is bij mij gewoon negatief hahaha. Ik kan dat niet zien als positief. Ik zal wel even een foto bijvoegen
Bekijk bijlage 415227 Dit is weer 1 van die mooie testen van paar dagen geleden. Vandaag clear blue digitaal gedaan en die zegt niet zwanger. Ik ga eigenlijk bijna denken dat ik niet zwanger ben.
Hoi, Kun je de tuurtestjes plaatsen (foto), dan kunnen we meekijken... Als het nog wat langer aanhoudt zou ik een afspraak maken bij de VK voor een echo. Het komt trouwens wel voor dat een menstruatie maar heel weinig bloed geeft. Lijkt het er niet op dat je weer in je vruchtbare periode komt? Als je nu 12 dagen voorbij die minimenstruatie bent zou dat toch onderhand weer moeten beginnen...
Ah tnx voor het plaatsen v/d foto. Ik zie wel wat maar het is inderdaad heel licht. Heb je meerdere testen met lichte streepjes??
Als ik hem dan vanaf maandag pak zou ik 8 dagen overtijd zijn dus duurt nog ongeveer 6 dagen tot eisprong. Ja ik kom dan in dat opzicht weer richting vruchtbare periode.
Hoi Nee de rest heb ik weggegooid haha. Ik vindt een tuurstreepje niet positief dus ging er eigenlijk vanuit dat het niks was.
lopen ze op? , test anders met een ovulatie testje , weet je iig zeker dat het niet van je eventuele eisprong is.
Ik heb vandaag getest met clear blue en vriendin van mij zei maak die eens open en zag toch wel echt 2 streepjes Maarja nu lees ik dat clearblue dat altijd heeft. Fijn weer valse hoop haha De streepjes lopen wel iets op maar blijven vaag.
Ik zou dan met testen van hetzelfde merk elke ochtend testen en kijken of ze oplopen... Wat betreft die vruchtbare periode, als je aan je lijf merkt dat je toch weer een eisprong krijgt, weet je in ieder geval dat het toch een menstruatie was. Maar dan blijven al die tuurtestjes wel een raadsel...
Op die foto kan ik geen 2e streepje zien.. Maar misschien heb je een betere? Toen ik zwanger was van onze dochter had ik ook een heeeel licht 2e streepje. Maar ik wist gelijk dat het goed zat Een 2e streepje is een 2e streepje, al is die licht! Ik zou elke dag een test doen en kijken of ze donkerder worden. Succes.