ervaringen maxi cosi mura 3

Discussion in 'De babyuitzet' started by Wwendy, Mar 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wwendy

Wwendy Lid

Apr 24, 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan van een vriend van me een maxi cosi mura 3 van 2013 met de maxi cosi cabriofix met bijpassende draagmand voor 300 euro overnemen. Hij is nooit gebruikt geweest, zit nog in de verpakking. Maar da's een lang verhaal. Nu was m'n vraag of dit een goede wandelwagen is voor zowel stad als ongelijke weg omdat we wel heel landelijk wonen met veel bos ed.. heeft iemand hier positieve en/of negatieve ervaringen mee?
    Liefs, x !

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de Mura 4 en ben er ontzettend blij mee. Geweldige stevige wagen.
    Zowel in de stad als in het bos super mee te rijden.
    Hoe dat is met 3 wielen weet ik niet...

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Wij hebben de Mura 3 en ik vind hem ideaal. Zeker goed mee te rijden in het bos (en in de stad), rijdt heel soepel. Kantelt zeker niet en is klein als hij ingeklapt is.

4. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Hier sluit ik me bij aan! Dochter is nu drie jaar oud en zit er nog prima in. Wij hebben er een Lodger Bunker voetenzak in.

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Juist voor in het bos een fijne wagen! Hij is inderdaad lekker stevig en heeft een grote bak. Ik vind hem alleen niet heel klein met inklappen (maakte voor ons niet uit).

6. Wwendy

Wwendy Lid

Apr 24, 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh zolang hij in mijn audi a4 break past, is het voor mij wel oke hoor. Onze andere wagens zijn stuk groter qua kofferruimte (VW touareg en VW transporter) daar hoef ik dus niet bepaald naar te kijken. Ik weet niet twijfel nog, kan hem voor 300 euro overnemen inclusief cabriofix en de draagmand. Vind 3 wielen persoonlijk ook iets mooier staan. Dus denk toch dat ik hem vlug ga halen..

7. Indoroosje

Indoroosje Nieuw lid

Jul 26, 2012
    3
    0
    0
    Wij hebben de mura 3 en vind het een fijne wagen. Hij is stevig, rijd heel soepel en heeft een goede vering op hobbels. Ook is de reiswieg lekker ruim.

8. Wwendy

Wwendy Lid

Apr 24, 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! :) wordt steeds meer overtuigd om deze in huis te halen.. wil graag een degelijke kinderwagen maar die ook nog goed uitziet en die we voor onze eventuele volgende kindjes ook nog kunnen gebruiken
    Als ik deze dan nog voor een voordelig prijsje kan kopen is het helemaal goed natuurlijk :)

Share This Page