Hoi meiden, mijn neusamandel is ontstoken en moet er eigenlijk uit. Daarnaast zou ik ook buisjes moeten. Zijn er meiden die dit ook op latere leeftijd hebben laten doen? Ik ben namelijk erg benieuwd naar ervaringen, want ik zie er vreselijk tegen op
Sorry niet op latere leeftijd maar bij kinderen is het echt peace of cake, ik denk dat het wel meevalt hoor. Het is een kleine operatie en die buisjes stellen al helemaal niets voor. Maar snap wel dat je het een btje eng vindt hoor.
Thanx voor je reactie! Ik weet dat het bij kinderen meevalt inderdaad, maar het schijnt dat je er toch redelijk wat last van kunt hebben als je ouder bent. Maar goed, ik heb ook geen idee , vandaar dat ik ook erg benieuwd ben naar ervaringen, haha.
hier zei de kno arts gewoon het doet even pijn als bij kinderen of volwassenen alleen kinderen kunnen makkelijker de pijn omdat ze afgeleid worden door dingen hier op latere leeftijd keelamandelen eruit laten halen en dat deed echt pijn met neusamandelen ben ik niet bekent ja bij me dochter maarja die is nog geen 3
Ik moet waarschijnlijk ook buisjes, mijn amandelen zijn er al uit... ik weet wel dat als je dat op latere leeftijd doet (de amandelen) dat je wel 2wk herstel ervoor moet uittrekken.
Volwassenen zijn er vaak wel even beroerd van en het is wel vrij pijnlijk. Zelf geen ervaring ermee gelukkig, maar ik heb in het ziekenhuis op de kno afdeling gewerkt dus daar kwam het redelijk vaak voor.