ervaringen buggy topmark

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door vlindertje85, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi,
    ik zit druk aan het zoeken om een geschikte buggy voor mee te nemen op vakantie.[we gaan met een plezierboot].hij moet ligstand hebben zodat mn zoon ook ff zn slaapje onderweg kan doen en op de fiets makkelijk te vervoeren zijn.hij hoeft niet zo heel duur te zijn want heb ook een prijzige wagen die ik toch het meest gebruik [mutsy].
    nu leek mij de buggy van topmark wel wat,die is niet zo zwaar volgens de info wat erbij staat en hij kan ook mee op de fiets + boodschapmandje.mijn eerste keuze leek de quinny zapp maar helaas geen ligstand.en toen leek mij deze wel iets.wie heeft ervaring met deze buggy?positief of negatief.
    of wie zou me wat anders aanraden.
    groetjes

2. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Wij hebben deze buggy en hij is echt fantastisch!
    Het is inderdaad een lichtgewicht, je vouwt m ontzettend snel en gemakkelijk op, kan zelfs met 1 hand.
    Het enige nadeel (en het is niet eens echt een nadeel) is dat je het mandje onderop niet kunt gebruiken als de buggy in ligstand is.
    Mij maakt dat niets uit, maar je moet er wel even op letten, dat je niets belangrijks onderin legt, als je kindje dan slaapt kun je t niet meer pakken.
    Dan kun je er zeg maar niet meer tussen met je hand, de ruimte is dan te klein, de zitting zit in de weg.
    Verder een fantastische wagen, echt waar!
    Ik weet niet of de aanbieding nog geldt, maar wij hebben m op internet gekocht (was overal de zelfde aanbieding) en je krijgt dan gratis de voetenzak erbij.
    Die kun je namelijk niet los kopen en nu is het zomer, maar straks als het winter word zit hij er neem ik aan nog af en toe in en is die zak wel handig.

Groetjes Priscilla.

3. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hey prissie1983,
    bedankt voor je reactie,jij hebt dus goede ervaring ermee gelukkig.
    dat is voor mij ook weer positief,ik denk dat ik morgen meteen bij de babyspeciaalzaak bij ons in het dorp ga kijken hoe duur ze daar zijn.
    weet jij anders nog de website waar jullie hem gekocht hebben?want een winterzak is altijd mooi meegenomen natuurlijk.en als het veel in prijs scheelt kan ik hem daar bestellen.groetjes.

Deel Deze Pagina