heb een vraagje, tis vroeg, maar we zijn op zoek naar een koopje dus de zoektocht gaat nog even duren . Mijn vraag is: kan een maxi cosi gezet worden op de maclaren (op alle soorten)? Is het zo dat de maclaren (welk model eigenlijk) fijner is dan de maxi cosi taxi citi (waar je dus de maxi cosi op kan klikken). Omdat ik nogal eens naar het ziekenhuis moet, is het voor ons handig om de maxi cosi op zo'n buggy te kunnen klikken. Als het niet kan met de maclaren, alleen met adapters bijvoorbeeld, wat kosten die?
ik kan maar een heel klein antwoordje geven: het kan iig niet op alle mac laren buggy's. ik twijfel of het überhaupt op een mac laren kan...succes verder! (weet wel de quinny zap)
Volgens mij past er op geen enkele maclaren buggy een maxicosi. Bij de quinny zapp kan het inderdaad wel.
oeps lees al op kieskeurig geen quinny zapp met een maxi cosi citi sps. en laten wij die nou al hebben.....
waarom klik je de mc niet gewoon op de kinderwagen?? of vind je die te groot/zwaar om mee naar t zkh te nemen? (wij deden t wel altijd hoor...)
Ben toevallig vandaag bij babypark geweest en mijn maxi cosi citi sps getest op de quinny zapp en de maxi taxi citi cx, beide passen prima. Vind de maxi taxi citi cx een betere wagen vanwege de rugleuning die bijna plat kan.
Ik heb de maxi taxi en ik ben er heel blij, heel licht makelijk in te klappen en mc klik je er zo op....super aankoop nu gebruik ik hem als buggy en idd hij kan bijna helemaal plat heerlijk als mannetje ligt te slapen...
Huh, kan de maxicosi op de maclaren? Heb dat echt nooit gezien, heb geen idee hoe ik me dat moet voorstellen.
Nee inderdaad want bij de mc laren kan de bekleding er toch niet af? Ik heb in ieder egval nog nooit een mc laren met adapters en een maxicosi zien rijden. Als je echt een buggy onderstel wilt met mc zou ik voor de taxi gaan. Deze kun je later ook als buggy gebruiken. De zapp ook wel maar die heeft geen ligstand en kun je geen boodschappen aan hangen dan klapt hij achterover.
Ik weet het ook niet en begrijp er ook niets van maar er worden echt adapters voor de maclaren verkocht en ik heb ze besteld. Kijk maar eens op Adapter Maxi-Cosi Cabrio Maclaren | Babypark Ga het proberen maar ze zeggen daar dat het nieuw in het assortiment is. Heb gebeld want ik vond het ook vreemd.