Ervaringen buggy Transavia

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by monica73, May 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monica73

monica73 Bekend lid

May 14, 2011
    580
    16
    18
    Aankomende week gaan wij met zn drietjes op vakantie naar Ibiza. We nemen een paraplubuggy mee voor het gemak en omdat deze mee mag tot aan de gate.

Ik lees op internet dat het nogal wisselt hoe je de buggy terug krijgt bij aankomst (Op een stapel gegooid bij de uitgang van het vliegveld, netjes uitgeklapt of gewoon met de koffers op de band). Wat is jullie ervaring met Transavia? Zijn er misschien ook dames die naar Ibiza op vakantie zijn geweest met een buggy?

Wij hebben net een nieuwe buggy en ik zou er echt van balen als die zn eerste reis al niet overleefd door al dat vlieg en smijtwerk. Is het een idee om hem bij de gate in een tas te stoppen (tas van het campingbedje)? Al lijkt mij dat het uitnodigt tot smijten...

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#2 Polletjepiek, May 16, 2013
    Last edited by a moderator: May 16, 2013
    We 2 en 3 jaar geleden naar Kreta geweest met Transavia. We hadden toen ook een buggy mee voor onze dochter. Toen we op Kreta kwamen kregen we de buggy terug op de bagageband en weer terug op schiphol toen we uit de sluf waren zeg maar. Ligt aan het personeel van de luchthaven. Geen idee hoe dat op Ibiza is.

Als je de buggy in een tas doet, beschadigd hij natuurlijk niet zo snel.

Overigens kregen we de buggy onbeschadigd terug.

3. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    #3 Abri, May 16, 2013
    Last edited: May 16, 2013
    .......

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier naar Egypte 5 en 4 jaar terug (oh wat lang!): inderdaad eenmaal op de band, eenmaal bij de slurf. Overigens 0,0 beschadigd hoor! Mijn ervaring is ook dat die buggy's wel wat kunnen hebben, maar je zal het maar net treffen en er een kapotte aan overhouden..

5. monica73

monica73 Bekend lid

May 14, 2011
    580
    16
    18
    Mijn man maakt zich er niet druk om, kapot is kapot...daar hebben we een reisverzekering voor. Ik zou het echt zonde vinden. Trouwens, de buggy past niet in die tas, dus dat gaat hem al niet worden....ik ben benieuwd volgende week...

6. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,492
    13,946
    113
    Female
    Meerdere keren met transavia en een buggy gevlogen, je hoeft je buggy bij vertrek altijd pas bij de gate af te leveren, echter bij aankomst komt hij gewoon op de bagage band aan. Op de heenweg ligt de buggy er bij ons altijd nog voor de koffers op de band maar bij schiphol arriveren de koffers vaak eerder dan de buggy (let op dan moet je de bijzondere-bagage bagageband hebben). Helaas landt transavia vaak bij een gate die niet bepaald in de buurt is bij een bagageband, dus mijn tip neem een draagzak of draagdoek mee het vliegtuig in, dan kun je in elk geval het stuk tot aan de bagageband goed overbruggen.

Share This Page