Ervaringen buggypod?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door basbousa, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Dat is toevallig, ik kwam de buggypod vandaag ook op internet tegen;). Ik wilde deze vraag ook stellen dus ik lees even mee. Het lijkt mij super handig!

2. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hoi Meiden,
    Een vriendin van mij heeft de buggypod. Wat zij vervelend vond, is dat je voor je gevoel continue tegen moet sturen. Omdat er een extra zijgewicht aanhangt. (en daar natuurlijk geen duwstang zit)
    Toen haar jongste kon zitten, zette ze die in de buggypod en de oudste in de gewone kinderwagen. Dan had ze minder last van het gewicht. Zij had als kinderwagen de x-adventure.
    Ik heb er dus zelf geen ervaring mee.

Groetjes Milo

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

en het past niet op elke kinderwagen
    athans niet op die van ons (mutsearts)

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb er een gewonnen..
    Heb hem aan de buggy vast gemaakt (maclaren)
    En welgeteld 2x gebruikt. Het leek mij echt geweldig, maar viel me beetje tegen. Dubbele wagen vond ik veel fijner.

5. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    oke , mischien een kiddyboard of buggaboard voor achter de wagen war je kindje op kan staan .

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Geen idee, lijkt me niet zo praktisch.

Wij hebben een buggyboard en werkt prima tot nu toe. Gewicht extra natuurlijk, maar rijdt makkelijk en Keld blijft er goed op staan.

7. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons kindje is nog te klein voor een buggyboard oid. Vandaar dat we rondkeken voor alternatieven.
    Probleem is ook dan onze lift maar 74 cm breed is, dus heel veel wagens niet passen. :x

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ik ben ook benieuwd! Als ons kindje wordt geboren, is de oudste nog net geen twee (op drie weken na :)).
    Ik vraag me af of ze dan zolang op een kiddyboard kan staan, vandaar misschien een buggypod.

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Lijkt mij niks, omdat je inderdaad steeds tegen moet sturen. Funest voor je eigen lijf!
    Hie ris het nog niet aan de orde, heb nu één kindje, maar als we er ooit twee hebben, gaat er één in een draagdoek, en de ander in de wagen. Denk dan de oudste in de doek (want die kan ook kleine stukje slopen vast dan) en de jongste in de wagenbak op frame.
    Ik snap niet dat niet meer mama's die optie overwegen; het is een stuk goedkoper, en handiger dan zo'n duo-onding.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik wil ook niet graag een duowagen maar zou het ook niet zien zitten om mijn dochter van 2 in zo'n draagdoek te dragen, denk dat ik mijn rug breek en die kleine stukjes lopen kan ze wel.. alleen wel de kant op waar zij heen wilt.
    Zou het dan omdraaien, baby in draagdoek en peuter in de wagen.

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    hier een kidsit voor de oudste van 2! Kan dus zitten! Werkt prima! Heb daarnaast ook een manduca voor de jongste van 3,5 maand. Dat zitje naast de wagen is heel erg smal en ik vond t instabiel (ook ivm stoepjes op en af)! Duowagen wilde ik perse niet.

12. Lycke

Lycke Lid

30 jul 2009
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    De buggypod schijnt niet goed te werken.

Ik was ook geinteresseerd en kwam bij de Babydump. De verkoopster raadde hem sterk af. Drempel op en af is lastig en hij ziet er erg klein uit. Hij ging bij hun ook uit het assortiment.

Ik denk dat mijn zoontje er nu al bijna niet in kan zitten omdat het zitgedeelte zo klein was.
    Ik zou hem dus niet kopen. Dan kan je beter voor dat geld een duowagen kopen die zijn ook niet zo heel duur.

Groetjes Lycke

Deel Deze Pagina