Ik wil voor in de babykamer een leuk wandpaneeltje of bordje o.i.d. maken, misschien met de naam van de kleine, of een verwijzing naar het geboortekaartje, het gebruikte behang erin verwerken, whatever, daar moet ik nog even over nadenken. Wordt een projecte om mezelf te entertainen tijdens mn verlof Er zitten zoveel creabea's op dit forum, dus ik ben heel benieuwd naar wat jullie allemaal voor leuks in elkaar geknutseld hebben! Foto's en beschrijvingen hoe je iets gedaan hebt zijn hartstikke welkom!
wij hebben gewoon een knalroze (kleur van de kamer icm knaloranje) plaat met LIEF! erop. heel simpel, maar staat heel leuk
Wat weinig reacties nog, ik dacht "ik word overspoeld met foto's van leuke projectjes" Taliaa, van welk materiaal is je LIEF-plaat?
Ik maak vaak zelf "schilderijtjes" met scrapvellen. Je kunt bij bijvoorbeeld de Action van die canvas schilderijtjes kopen van 25 bij 25 cm. De vellen zijn 30 bij 30 cm en die vouw je er dan omheen. Verder kun je ze versieren met alles wat je maar kunt bedenken. Ik denk dat als je afbeeldingen zoekt in Google van scrap-dingetjes, je een heel eind komt met voorbeelden.
@ts, gewoon mdf. op maat laten zagen en dan schilderen maar. letters besteld bij de stickerkoning ofzo de jongste krijgt een zacht roze tak, met een vogel (beplakt met pip behang) en een vogelhuisje. aan de tak komen knoppen om kleine dingetjes aan te hangen.
Ik heb wat gemaakt voor de babykamer, zal ff een foto toevoegen, zodat ik het wat makkelijker uit kan leggen! Bekijk bijlage 164523 De kleur beige, hebben we op 3 muren in de kamer Het blauwe doek wat op de canvas zit, is een overgebleven stuk van de gordijnen.. Verder heb ik er wat lintjesopgeplakt, sokjes, een mutsje, bloemetjes, vlinder en het geboortekaartje aan de knijpertjes gehangen En natuurlijk de naam Heb de canvas eerst voor de helft geverfd, en daarna het stuk stof erop geplakt...dus straktrekken en dan sterke lijm aan de zijkanten van de canvas doen...Kan ook met krammetjes aan de achterkant (maar die had ik op dat moment niet) Daarna de lintjes enz, toegevoegd Ik had dit bord eerst beneden hangen als geboortebord,en sinds gisteren hangt ie boven op zijn kamertje De canvas (action) is 60X80 Hoop dat je er wat aan hebt!
senna, die is leuk! misschien moet ik ook zoiets maken, al kan het pas opgehangen worden na de geboorte omdat mn zusje vanaf 39weken hier komt.
Heb zell een woezel en pip schilderijtje gemaakt op Action canvas. Kleurplaat overgetrokken op het canvas. En een klok van W&P. Klok gehaald bij de Action/ wibra oid. Wijzerplaat eruit gehaald en de cijferkaart vervangen door een eigengemaakte tekening. Alles weer in elkaar zetten en klaar.