Gezocht: goedkoop hotel in of nabij Amsterdam Zuid Oost

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Linnaea, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb tickets voor een concert komende vrijdagavond in de Heineken Music Hall. Helaas geen auto en met openbaar vervoer kom ik 's nachts niet helemaal thuis, ergens halverwege zal ik stranden omdat ik dan moet overstappen maar op dat tijdstip niets meer rijdt ;). Daarnaast vind ik 's nachts in mijn eentje reizen niet zo prettig.

Dus ik zoek een hotel in de buurt. Ik zie dat het vlak naast station Bijlmer Arena ligt. Een hoop hotels in de buurt, maar die vragen rond de 100 euro voor één nacht en dat is wat boven mijn budget.

Dus is er iemand bekend met die omgeving die een goedkoop hotel weet, prijs maximaal 60 euro? Ik hoef alleen maar een bed om van 0:30 tot 8:00 in te liggen, daarna ben ik weer weg, dus hoe het hele hotel eruit ziet maakt me echt niet uit. Hoef geen luxe, geen ontbijt, niks. Dus zo goedkoop mogelijk. Een stukje met de bus of de trein om er te komen is geen probleem.

Iemand die iets weet? Ik kom er via google namelijk niet uit, lijkt wel of er niets goedkoops bestaat maar dat lijkt me sterk.

2. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
  3. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Het hostelle al aan gedacht? Het is een hostel voor alleen vrouwen met prive en gedeelde kamers op +/- 10 minuten lopen van HMH.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Airbnb?

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21