Dit heeft mijn zoontje van bijna 1 sinds 4 dagen. Geen jeuk of dergelijke en zelf helemaal niet stil gestaan dat het waterpokken kon zijn totdat iemand dit vandaag tegen me zei. Nu zit ik helemaal in de stress want we gaan over 12 dagen op vakantie met het vliegtuig en mijn dochter van 3,5 jaar heeft het ook nog niet gehad en dan mogen ze niet vliegen. Wie kan mij helpen en ga morgen zoiezo een bezoek aan de dokter brengen. Hij heeft 2 plekjes op zijn voeten, 2 op zijn arm, 1 op zijn beentje. Groetjes
Ik vind het meer op muggenbultjes lijken. Mijn dochter 1,5 heeft er ook een paar op de arm. Waterpokken zijn meer blaasjes, gevuld met vocht. Dat zie ik hier niet in. O, en als hij ze al vier dagen heeft, dan denk ik helemaal niet meer aan waterpokken. Dan waren het er inmiddels wel meer geweest. Lekker op vakantie!
Mijn eerste indruk is geen waterpokken, en idd als je eentje hebt breidt het zich altijd snel uit als je waterpokken hebt
Ik vind t op een muggebeet of misschien spinnenbeet lijken. Je kindje heeft t ook op plekken die vaak onbedekt zijn, dus bereikbaar voor een mug? Mijn zoon word bijna opgevreten door de muggen en ziet er soms 'ziek' uit.
Krentenbaard? Mijn dochtertje had soortgelijke bultjes. Dacht eerst ook aan waterpokken omdat de bultjes iets gevuld leken met vocht. Na vijf dagen kwam er honinggele pus uit en een honinggele korst op en erge kringen erom heen. In de gaten houden en evt. de HA vragen