Mijn vraag is eigenlijk, heeft iemand ervaring met de bumbo stoel? En hoe beviel die? Ging afgelopen maandag namelijk pasfoto's laten maken van Sasha, toen moest ze ook in zo'n stoel. Ze vond het helemaal geweldig. Ze zat er echt helemaal trots in. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Hoi, wij hebben er ook een gekregen van mijn ouders en op het kdv hebben ze ook Bumbo's. Op zich leuke dingen, zeker als je kindje nog niet (zo goed) kan zitten, dan zijn ze idd helemaal trots en verbaasd dat je de wereld ook vanuit dat perspectief kan zien! hihi Ook is het handig om ff je handen vrij te hebben en kun je haar bijv ff (onder toezicht!) op het aanrecht zetten als je aan het koken bent. Dat gaat toch minder makkelijk met een wipper. Zo is ze op gelijke hoogte met je en mijn zoon vind dat iig helemaal leuk! Hier een nadeeltje: volgens de omschrijving kan je kindje niet te ver voorover zitten in dat ding, door de manier waarop hij vormgegeven is. Nou Thomas kan dat wel.... Hij is nu aan het oefenen om zelf te zitten dus, wil helemaal niet 'klem'zitten in dat ding! Verder denk ik ook dat ze er snel uitgegroeid zullen zijn, want ik vind die beenopeningen vrij smal (en zulke spekbeentjes heeft Thomas niet. Hij is een ex-prematuurtje, dus niet de grootste) heeft dus voor en nadelen.. Weet niet wat hij kost (wij hebben hem dus gekregen), dus dat zou ik ook zeker meewegen. Succes!
Ik heb ze op internet (nieuw) al vanaf 43 euro ofzo gezien. Sasha heeft dus wel beste spekpootjes hihi. Hmm dus wel positief in ieder geval.... Ben benieuwd naar de andere reacties!
Ik gebruik 'm dagelijks, bij het eten, ideaal! En dat ding weegt niks dus sleep 'm ook overal mee naar toe. Ik kan je wel aanraden ook het blad erbij te kopen, echt super handig. Ook als je een nogal 'wild' kindje hebt, zoals ik, is dat blad handig, want dan kan ze er echt niet uit Ze staat nu met eten dus altijd op tafel, maar nooit zonder toezicht! Ik gebruik 'm nu een paar maanden en was zn geld absoluut waard. Mijn meisje heeft ook aardig spekbeentjes en dat is met in en uitgaan soms lastig, maar met zitten heeft ze plek zat. En ik was laatst bij mn nicht en haar kids van 2 en 4 pasten er nog met gemak in, vonden t super leuk
hahaha grappige foto! Mijn zoontje van 15 maanden zit er nog steeds in, maar hij is niet zo groot en gevuld Gebruik hem alleen voor onder de douche. Met zo'n blad lijkt me ook wel handig zeg!
Hier ook een Bumbo, en Fay is ook boos als ze er weer uit moet van mij! Ze vindt het geweldig. Ook bij Sam erg veel gebruikt, ze was lang te klein voor een kinderstoel dus eten deden we in de bumbo. En nu we hem weer gebruiken zijn we erachter gekomen dat Sam er nog steeds in kan.. ze klimt er nu elke keer zelf in. Alleen eruit komen is wat moeilijker want de beentjes blijven nu toch wat meer geklemd hihihi. Echt Bumbo=Ideale aankoop! (via marktplaats eventueel wel veel goedkoper te krijg)
Zo beter dan? (zodat jullie niet denken dat mijn meisje altijd zo boos kijkt, hoewel ze daar wel heeeeel goed in is hoor! )
Ik had m ook en vond m superhandig! Ook voor onder de douche om even je handen vrij te hebben of om mee te nemen als je ergens op visite gaat en dan een hapje wilt voeren. Zeker aan te raden!
Alleen maar positief dus! Top, vond het wel een grappig ding! Een andere vraag dan, waar koop je hem? Op de site van prenetal zie ik hem niet?
Ik heb m via een internetwinkel gekocht..weet helaas niet meer welke.. maar als je er op googled..dan kom je ze wel tegen..
Ik heb hem via babycare.nl (maar nog niet gebruikt, nekje is nog niet sterk genoeg denk ik - binnenkort eens proberen)
Wij hebben er ook 1 voor mijn dochter en met 16 maanden zit ze er nogsteeds in. Ideaal die dingen. Van alle dure ongein die ik heb aangeschaft ben ik met de bumbo zeker het meest tevreden!
En hoe zit het dan met kindjes niet in stoeltjes doen zolang ze nog niet zelf kunnen zitten ivm hun ruggetje?
Dewi is er ook voorover uit gevallen (heb hem daarna meteen verkocht). Ik vondt het idd. super handig als ik even mijn handen vrij moest hebben! Maar toen ze een maandje of 6 was vondt ik het niet meer veilig.
Ik heb m'n dochter er momenteel ook niet in, vanwege doorkomende tandjes is ze erg onrustig/beweeglijk en ben bang dat ze met bumbo en al omvalt Maar als ze in dr normale doen is, lukt het haar echt niet om om te vallen, helemaal niet met het blad erop.
Nou, we hebben hem gekocht hoor! Ze vindt het echt geweldig! http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=51425