Ervaringen Cambridge dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanF, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF

MamavanF Actief lid

4 nov 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Er zullen vast wel topics over zijn, maar meeste zijn al ouder of staan ook over andere diëten in.
    Wie heeft ervaring met het Cambridge dieet?
    -Hoeveel ben je afgevallen?
    -Hoelang heb je er over gedaan?
    -Was het zwaar?
    -Voor/na foto ( hoeft niet, maar lijkt me leuk)

Heb onderhand zelf al elk dieet geprobeerd en hield me overal netjes aan maar echt niets helpt:( Ik snoep amper, eet zelfs wat te weinig omdat ik bijna geen honger heb.
    En nee, gezond eten e.d. werkt ook allemaal niet. Dat heb ik al allemaal geprobeerd.;) ( niet dat ik nu niet meer gezond eet, maar wel onregelmatig).
    Zit nu als laatste 'redmiddel' te denken over het cambridge dieet.
    Ben 1.68m en kom gewoon niet meer onder de 80 kg:(.
    Wil graag weet terug naar het gewicht voor mn zwangerschap van 65 kg, liefst nog wat lager.

LET OP: Ik hoef liever geen reacties van mensen die wat met commentaar aan komen dat het dieet slecht is of wat dan ook, ik zoek ervaringen...

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ken iemand die het dieet heeft gevolgd, en is er best veel mee afgevallen, hoe het er nu voorstaat met hem weet ik eigenlijk niet....

3. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik ben er nu 12 weken mee bezig en ben nu 20 kilo kwijt dus ben erg tevreden alleen komen die shakes nu echt mn neus uit... Maar ik wil nog 15kilo af.
    De eerste week was zwaar

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Als je doorzettingsvermogen hebt en die knop kunt omzetten, dan is dit dieet erg affectief.
    Ikzelf zou het persoonlijk niet meer gaan volgen.
    Ik heb ook weightcare gedaan, dat ging ook wel goed, de repen zijn goed te doen en 's avonds maakte ik dan vaak een lekkere salade met gemngde sla, tonijn en huttenkase of gerookte kipfilet.
    Ik ga binnenkort proberne of het dr frank dieet iets voor me is.

Heel veel succes met afvallen!

5. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    -40 kilo
    -7mnd
    - hoe langer ik bezig was hoe zwaarder het werd, ik verlangde weer naar een gewoon eetpatroon en smokkelde op het laatst, waardoor het iets langzamer ging....
    -voor foto is schaars, ging niet graag op de foto.....na foto is ook schaars, ga nog steeds niet graag op de foto......
    anyway, had maat 48 en een bmi van 42, heb nu maat 40 en een bmi van 26:).

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Net was er bij het nieuws dat hett enige dieet dat ook op de lange termijn werkt het eightwatcher dieet is.

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

In 7 weken 16 kilo eraf. Vond het een echt fijn dieet alleen kreeg ik last van galstenen daardoor moest ik meteen stoppen met dit dieet en helaas zat alles er zo weer aan. Maar vond het echt goed te doen die 7 weken dat ik het deed

8. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik ken iemand die er in een maand of 5 ongeveer 40 kilo mee is afgevallen. Een jaar later zat het (en meer!) er weer aan......

9. MamavanF

MamavanF Actief lid

4 nov 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar die mensen bouwen ook niet goed het dieet af en bouwen niet goed op naar een normaal eetpatroon

10. Tese

Tese Niet meer actief

Het is een duur en zwaar dieet. Ik kon het steeds niet langer dan 4 à. 5 weken volhouden. Was dan wel 13 kilo kwijt maar de shakes zijn vies en ik snakte naar gewoon eten.

Als je het volhoud en je bouwt goed af en op ben ik van mening dat je er baat bij hebt. Maar de helft van de mensen haakt af en bouwt niet af omdat het te zwaar is en komt dus weer aan.

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier volg ik dit dieet nu ruim 10 weken en ben nu 22 kilo afgevallen! En moet zeggen vind het goed te doen.
    Ik verbaas me nog steeds dat ik totaal geen honger heb! We zetten nog even door want wil er eigenlijk nog 20 kilo zeker af hebben en misschien wel meer als ik het volhoud.

Het is uiteraard belangrijk dat je daarna weer goed af en opbpuwd naar gewoon eten. Hierin krijg je begeleiding en het is dat ook van belang dat je dit opvolgt. Anders ben je zo weer als vanouds maar dat is na elk dieet als je weer alles eet. Je moet altijd op blijven letten.

Maar voor alsnog ben ik er zeer tevreden mee! heb alle dieeten die er zijn volgens mij gehad en niets werkt voor de lange termijn ik blijf steken op 10 kilo eraf en verder kom ik niet en nu al 22 kilo!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik heb het ook gedaan. Was er iets meer dan 20 kilo mee afgevallen. Goed afgebouwd en opgebouwd en toen weer losgegaan helaas.
    Op zich was het wel goed vol te houden, maar het sociale gebeuren rondom het eten miste ik wel heel erg. Groot bijkomend nadeel is dat ik denk ik wel 1/3 van mij haar verloren ben.

Deel Deze Pagina