Mooie moeders!

Discussion in 'De lounge' started by lalala, Sep 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lalala

lalala Lid

Oct 29, 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat was het mooi... Geen striae of blubber gezien, allemaal stuk voor stuk waren ze prachtig. Stralende moeders, zo met hun kindjes bezig... en ik... Ik was er 1 van! Ik lachte voluit, kreeg van vele kleintjes een glimlach terug, vooral van het belangrijkste jongetje daar: mijn zoon!
    Het was heerlijk om te gaan zwemmen met mijn geweldige zoon.
    Wat heb ik mezelf van te voren op zitten vreten zeg! Waarom? Als ik een beetje representatief ben voor de gemiddelde moeder dan heeft ook niemand op een rare manier naar mij gekeken. Gewoon lekker genieten. Als je de stap nog niet hebt durven zetten: baby zwemmen is geweldig!

Allen bedankt voor de lieve woorden! Jullie hadden allemaal gelijk :D

2. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Volgende week ga je weer?

3. Only me

Only me Niet meer actief

Wat leuk dat je het zo leuk hebt gevonden. Ik heb mezelf nog niet aan durven zetten om te zwemmen, maar moet er binnenkort toch aan geloven...
    Zie er een beetje tegenop haha.

4. Josephine76

Josephine76 Actief lid

Aug 31, 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Wat fijn dat het zo'n positieve ervaring was! :D Leuk zeg!
    Ik ben krap aan 11 weken zwanger, maar babyzwemmen is iets waar ik echt naar uitkijk, met al m'n blub, put en striem hehe. Maakt me niets uit, lijkt me heerlijk om te zwemmen met m'n kleintje.

5. mam1985

mam1985 Actief lid

Apr 6, 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk he als je je over je schaamte heen hebt durven zetten!
    Hier ga ik nu ook lekker mee zwemmen met de kids.

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Wat heb je het mooi opgeschreven!!!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Super!

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Leuk dat het leuk was maar waarom heb je het over straie en blubber? Waren alle moeders zo slank dan? Bij mij blubbert er wel wat en ik ga ook gewoon zwemmen. Begrijp even niet hoe je dit bedoeld;)

8. lalala

lalala Lid

Oct 29, 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zeker van plan om weer te gaan! En twisted angel: Niet druk over maken: niemand komt daar om een modeshow te bekijken of te lopen: je gaat gewoon lekker zwemmen met je kindje (ja ja, kom ik aan met mn goede raad terwijl ik me van te voren zo vreselijk druk aan het maken was, nu ben ik gewoon superstoer omdat ik het gedaan heb :cool:)

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Fijn dat het zo goed bevallen is! Dat letten op elkaars lichaam is volgens mij meer iets van meiden die nog geen kinderen hebben... sinds ik als moederdier tussen de andere moederdieren in het zwembad lig, let niemand meer op elkaar, is mijn ervaring :D Elke moeder heeft alleen maar oog voor haar kind joh...

10. lalala

lalala Lid

Oct 29, 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamamadelon: Ik maakte me van te voren nogal druk over mn eigen blubberbuikje en striae, zelf heb ik niemand op die manier bekeken: ik zou je niet eens kunnen vertellen wie er een badpak of bikini aanhad, laat staan of ze een streepje of putje hadden ;)

11. Rojos

Rojos Actief lid

Jan 2, 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lalala
    Wilde al vragen in je vorige topic hoe 't was geweest.
    Dit geeft de onzekeren :cool: onder ons weer goede moed !! :D
    Stoer van je dat je gegaan bent en heerlijk om te lezen dat het zo leuk is geweest.

12. Only me

Only me Niet meer actief

Weet je, je hebt gelijk ook. Ik kom daar ook niet om naar andere mamma's te kijken, maar om te zwemmen met mijn kleine meisje!!!!!

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

wij hebben sinds vorige week ook het babyzwemmen "ontdekt"
    heerlijk, we gaan zo vaak het kan!

Veel plezier met het babyzwemmen ts!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

vaak zit dat ook onder water :D:D
    Collin en ik vinden de kindjes interessanter dan de mamabuiken;)

Share This Page