Hallo allemaal, Mijn man en ik zijn as 17 augustus 2 jaar getrouwd en ik heb een tijdje geleden een prive sauna afgehuurd bij de thermen rosmalen. Nu zag ik dat juist die sauna gedeeltelijk is afgebrand. Wat moet ik nu doen? Zouden ze mij bellen of moet ik hun bellen? Want het is al volgende week dinsdag en ik heb er speciaal een hotel bij gereserveerd. Ik heb er wel een op het oog in brabant dus dan zou ik het hotel niet oheven afzeggen. Ik probeer ze al de hele dag te bereiken maar ze zijn ( logisch denk ik ) in gesprek. hebben jullie tips of advies? Of zoiets dergelijks meegemaakt? Alvast bedankt, Vuurmeisje
Ik zou ze ook zelf proberen te bellen en dan na woensdag, dan is het iets rustiger. Ik weet niet wat er is afgebrand, ze hebben het over de helft. Nu ken ik het gedeelte van de privé sauna's niet, vroeg me toch al af welke helft verloren is gegaan. Ik verwacht overigens niet dat jullie er volgende week terecht kunnen, dus dat je idd voor je alternatief zal moeten kiezen. Misschien kan je daar al contact mee opnemen?
Ja precies, daarom probeer ik ze te bellen. Dan kan ik wat anders regelen, maar denk dat ik dat zowiezo doe. Heel erg bedankt voor het meedenken.
ik zou over een paar daagjes bellen, of gewoon afwachten tot ze jou bellen. ze hebben denk ik nu wel andere dingen aan hun hoofd...