Gaan jullie deze zomer op vakantie? Zo ja waarheen? Wij hebben nog geen plannen gemaakt, ik ben 2 weken vrij. Maar manlief niet aangezien hij aan zijn nieuwe baan gaat beginnen. Ik wil wel graag wel op vakantie met de kids en het liefst naar de zon. Dus wie weet doe ik wel inspiratie op.
Wij willen graag naar noord Italie. Waarschijnlijk Lago Maggiore. Onze kleine moet alleen nog geboren worden, daarna kijken we wanneer en waar. Iemand misschien tips voor mooie chalets of dergelijke?
Kreta ! Plaatsje sissi, vrij goedkoop (zo'n 1500 euro voor ons 4en) voor all inclusief + 3 kamer app. Ik kijk er helemaal naar uit !
wij gaan 2 weken naar Frankrijk (Le Grand Lierne) (laatste week juli en 1e week aug.) Campingvakanties met Franceloc. Boek de leukste vakanties online!
Eind mei hebben we 2 weken we gaan waarschijnlijk noorditalie of west frankrijk. We gaan in ieder geval naar de zon, met de auto, n een stacaravan.
Wij gaan in juli 10 dagen naar Turkije, weet nog niet heel goed wat ik ervan moet vinden ben daar nog nooit geweest, maar we zien het wel.
Wij gaan dit jaar nergens heen Als me vriend vrij hebt ben ik ong 31 weken zwanger en lig ik toch het liefste in me eigen bedje Dus leuke daagjes uit gaan wij eravan maken
Wij gaan 10 dagen naar Spanje (Salou). Hebben daar een all inclusive familiehotel met gratis toegang tot Port aventura.
Grappig, dat is bij mij om de hoek Er nooit aan gedacht dat mensen daar ook naartoe gaan voor vakantie.... Is een leuk park hoor!
Wij zouden in juni 3 weken naar Turkije gaan, maar moeten nu onverwacht volgende week zaterdag al. Dat wordt 2 weken bij familie van mijn man in het binnenland dus niet echt (echt niet) vakantie. Heel misschien dat we in het najaar nog naar Alanya kunnen maar dat hangt echt af van vakantiedagen en financien. Ik hoop het wel maar reken er niet op.