Ervaring travel cot

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Esthertie, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Vraag aan de mensen die een travel cot hebben (gebruikt).
    Over een jaartje gaan wij 4 weken op vakantie naar Chili (o.a. om schoonfamilie op te zoeken). Omdat we daar ook gaan rondreizen overweeg ik om een travel cot aan te schaffen. Onze dochter zal dan 1,5 jaar zijn. Een vriendin vertelde dat haar baby (toen 6 maanden) er niet in wilde slapen.
    Iemand ervaring hier mee..??

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zoonlief heeft er van de week nog in geslapen en vind zijn tentje geweldig. hij gaat ook echt zelf zijn tentje in om te slapen. Hij wil perse niet niet in een campingbed slapen, maar wel hierin dus.
    Dochter heeft er tot 2 jaar ingeslapen met bijna 3wilde ze er niet meer in. Hier sliepen ze er al jong in met 7,5 mnd (dochter) en met 6 mnd (zoon) dus ze zijn er wel aan gewend, zou het van te voren wel uit proberen of haar er nu al in laten slapen met logeerpartijtjes.

3. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zoontje heeft er vanaf vier maanden af en toe in geslapen met weekends weg en logeerpartijtjes. Ging prima en makkelijk mee te nemen.

Later hebben we de tent ook nog wel een tijdje in zijn ledikantje gehad, in de tijd dat ie beroerd sliep en altijd half slapend ging staan. Dus was toen nog een keer nuttig.

Nu is hij ruim twee en onlangs ging hij weer logeren en hij vindt het leuk in zijn tent en slaapt er nog goed in!

T is soms alleen wat benauwd vind ik...

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    van te voren wennen zou ik zeggen, ik heb er eentje geleend en hij wilde er absoluut niet in liggen, de oudste vond het een super speeltentje, maar of hij er in zou willne slapen geen idee... maar alles went zou ik zeggen :)

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Wij hebben hem bij beide kinderen gebruikt tot ca 2 jaar. Ging prima. Jongste sliep er ook buiten in toen hij 1,5 was in de zomervakantie. Lekker in de schaduw in het gras 's middags, zo kon hij uren liggen pitten. En in de caravan sliep hij ermee in het stapelbed, zodat hij daar niet uit kon vallen.

6. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Bedankt, zo te horen alleen maar positieve verhalen. Dus eerst thuis en tijdens logeren laten wennen. Ik ga er zeker een aanschaffen :)

7. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een travelcot gebruiker, ze vind het heerlijk. Ze zegt ook dit is mijn kleine tent en jullie hebben grote tent!
    vorig jaar tijdens de vakantie een gewoon campingbedje meegenomen. Yara helemaal in paniek, gelukkig hadden we de travelcot ook in de auto, haar daarin gelegd en binnen 5 minuten was ze vertrokken. dus wij zijn helemaal blij met de travelcot.
    Tip koop gelijk de peuterversie, dan hoef je er geen 2 te kopen

8. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik vind het een super ding. Je moet wel opletten of dat je de baby versie koopt of de peuterversie. Ik zelf heb de peuterversie gekocht omdat je deze langer kan gebruiken.
    Ik had hem altijd in de auto voor als ik bij een vriendin bleef hangen, nam hem mee naar het zwembad (zodat ze er lekker in kon slapen) en hij is meegegaan op vliegvakantie naar Marokko. Hij is lekker licht, het matrasje rits je van de onderkant erin, ze kunnen er niet zelf uit en je kan hem lekker open zetten (er zit gaas).

Groetjes Senna

9. Kirss

Kirss Lid

22 feb 2010
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ideaal!! Wij hebben een week voor onze vakantie onze dochter in het tentje laten wennen. Gewoon thuis in haar eigen kamer.
    Bij de terugvlucht vlogen we om 04:00 's nachts, dus we zijn de vorige avond al naar het vliegveld gereden, hebben het tentje uitgeklapt buiten op het gras en ze heeft heerlijk een paar uur in geslapen! We hebben het tijdens de vakantie als we onderweg waren ook veel gebruikt, ze deed haar middagslaapje gewoon buiten op een zachte ondergrond en wij lagen er 2 uurtjes languit naast;)

Groetjes Kirss

Deel Deze Pagina