ervaringen center parcs de eemhof met jonge baby?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bunchy, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    we gaan met onze zoon van 4 maanden naar de Eemhof in een huisje voor 2 personen met extra ledikant en box.
    Nu vraag ik me af wat ik mee moet nemen? bv een boxkleed?
    en wat is jullie ervaring met de eemhof? hebben jullie tips?
    het water schijnt er slechts 30,5 gr te zijn in het babybadje dus hij zal het er wel niet lang uithouden helaas...
    Kun je er lekker eten?
    is er iets leuks te doen in nabije omgeving?

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    ik lees even mee.. wij willen ook heen in t voorjaar.. onze dochter is alleen dan wel wat ouder.. ben ook wel benieuwd.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn er geweest toen ons meisje net drie maanden was..

Wij hadden een speelkleed (met een boog) meegenomen, is wel handig, paste precies in de hoek van de bank ;)

Het zwembad was inderdaad niet superwarm, ons meisje hield het max een kwartiertje vol en daarna gingen we eruit..

We hebben één keer gegeten in restaurant en één keer pizza besteld maar die was niet zo geweldig..

We zijn vanuit de Eemhof naar Bataviastad geweest, was leuk shoppen.. Gelukkig is het er op een doordeweekse dag niet zo druk.. Zeewolde is ook leuk..

Verder kun je lekker wandelen op het park!

Wat ik wel heel erg gemist heb, is een aankleedkussen.. Op bed aankleden en wassen vond ik niet echt handig..

Persoonlijk zou ik niet teruggaan naar de Eemhof, vond het niet fijn dat de plaza niet overdekt is, zeker met deze koude temperaturen en wij hadden een heel oud huisje..
    Daarnaast mag je absoluut niet met je auto het park op (alleen in en uit laden begin en eind van het verblijf), vond ik niet handig.. Als we weggingen, moesten we dus de reiswieg en de MC meesjouwen naar de auto en das dan toch een eind, zeker als je wat verder op het park zit..

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wij zijn naar Landal (eentje die ooit Center Parcs was) geweest toen ons zoontje net 4 maanden was en we zijn pas naar de Kempervennen geweest in een Eden cottage (nieuwe luxe cottage). Bij de oude huisjes krijg je een opklapbaar campingbedje welke ik niet heel geweldig vond. Bij de Eden cottage krijg je een houten ledikantje (erg mooi, schoon en stevig) die tevens als box dient. Wij hadden de eerste keer dus ons eigen campingbedje gebruikt. Beide keren hebben wij de box (die dus ook als bedje dient) niet gebruikt, hiervoor gebruikten wij een speelkleed.

Het babybadje vond ik in landal lekker warm, maar in Center Parcs vond vond ik het badje aan de frisse kant. Ons zoontje hield het trouwens met 4 maanden maar ongeveer 20 minuutjes vol. Met 7 maanden hield hij het ongeveer een uur vol.

Wij hadden voor ons ventje de volgende spullen meegenomen:
    - Wandelwagen
    - maxi cosi
    - aankleedkussen
    - campingbedje (2e keer niet gebruikt)
    - speelkleed
    - wipstoel (alleen 1e keer)
    - beddegoed
    - De normale babyzaken (luiers, flessen, kleding, baddoek etc.)

Het blijft me nog verbazen hoeveel zooi :D je in een kleine gezinsauto kan meesjouwen .

PS heb gelezen dat alle oude huisjes vanaf september 2011 geheel vernieuwd zijn in de Eemhof

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    en dingen die we in de buurt kunnen ondernemen???

en zit er in de box ene boxkleed of zelf neenemen?

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is echt nodig ook, wij hadden echt een krot!

Wij hebben trouwens het campingbedje van daar gebruikt, zag er netjes uit en ik had eigen beddengoed bij.. Bij ons stonden er twee campingbedjes in het huis dus eentje hebben we als box gebruikt..

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ok
    en wat is e in omgeving verder leuk om te doen?
    ik verwacht misschien maar 1x naar zwembad te gaan omdat water voor onze jongen waarschijnlijk veel te koud zal zijn...

8. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Nog geen ervaring, binnenkort wel. :D

Wij zijn erg benieuwd naar De Eemhof.
    Wij zijn echte Centerparcs-freaks en De Eemhof zijn we nooit geweest ook omdat de plaza niet overkapt is.
    We gaan met Carnaval een weekendje, is dan waarschijnlijk ook nog niet al te warm buiten.
    Onze dochter is dan 1 jaar.

Maar volgens mij is nergens het water echt warm hoor bij de Centerparcs, alleen het bubbelbad is heerlijk warm en daar gaan we ook altijd enkele keren in.

Aankleedkussens zijn in geen 1 huisje aanwezig, ik heb het nooit gemist ik deed haar op bed verschonen en aankleden.
    Meestal in het zwembad-omkleedkamer (de grote) zijn meestal wel aankleedkussens.

De parken waar we tot nu toe zijn geweest vind ik allemaal erg kindvriendelijk.

Ben erg benieuwd :p

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Wij zijn naar de Eemhof geweest toen onze kleine 3 maand was. Het water was zeker niet koud hoor. Hij heeft zich prima vermaakt in het zwembad, hij vond het in de zwemband helemaal geweldig.
    Het is inderdaad jammer dat de plaze niet overdekt is, want daardoor oogt het een stuk minder gezellig. Dat gevoel heb ik altijd wel bij de overdekte plaza's.
    In de omgeving is er niet onwijs veel te doen. We zijn een dagje naar Almere geweest en naar zo'n shoppingmal.
    Ik zou niet nog een keer naar de Eemhof gaan.

Deel Deze Pagina