Wij hebben vanaf 28 februari beide 2 weken vakantie en zouden graag ergens naar een park willen in Nederland.... Het liefst ergens bij zee (mijn vriend vind Texel erg mooi! ) onze kleine is dan bijna een jaar en eigenlijk willen we vooral voor wat rust gaan, beetje langs het strand wandelen (indien het weer het een beetje toe laat ) en wat zwemmen en misschien iets leuks bezichtigen maar niet echt een super actieve vakantie...... Heeft iemand tips ? Oh ja onze voorkeur gaat niet uit naar Centerparcs omdat we daar niet zo'n goede ervaringen mee hebben... Maar mocht je echt denken dat een park van hun uitermate geschikt is schroom niet om het te zeggen! Oh Provincie zeeland liever ook niet want dat kent mijn vriend allemaal op zijn duimpje en die wil daar liever niet heen....
Hou je er wel rekening mee dat in deze regio 28 feb de vakantie begint zeker als je voor rust wilt haha. Bij kijkduin heb je ook een vakantie park.Wat ik op eerste gezicht heb gezien ziet het er allemaal netjes uit. Zwembad is er aanwezig,niet heel groot maar prima te doen.Strand op wandel afstand waar ook winkeltjes te vinden zijn en je zit zo in Den haag waar ook genoeg te beleven is. Ik dacht dat het van roompot was maar weet het niet helemaal zeker.
Oh maar dat maakt niet zoveel uit hoor dat er vakantie is... Het gaat er meer om dat we niet zoveel spectaculairs willen gaan doen
Het is niet aan zee; maar onze voorkeur is absoluut het hof van saksen in Drente. Vooral de kinderhuisjes. Prachtig park met een hele mooie omgeving (o.a. Emmen). Echt een aanrader, maar wel met korting anders is het prijzig.
Wij zijn fan van Landal beachpark Texel, luxe huisjes en loopafstand van het strand en het centrum van de Koog...