Beste dames, Even in een schema 9/03 menstruatie begint 15/03 menstruatie eindigd 22/03 Mirena geplaatst, 2 dagen licht bloedverlies 28/03 ik dacht random bloedverlies, maar bleek begin nieuwe menstruatie te zijn Tot heden nog niet weg.. Het is nu al dag 15 van mijn menstruatie. Is dit normaal?? De vorige keer Mirena bleef mijn cyclus normaal en na 3e cyclus nooit meer bloedverlies gehad...
Dat kan inderdaad wel ja. Vloei je veel? Maar via een forum om advies vragen lijkt me niet de beste weg. Morgen even met je eigen arts overleggen die ook je voorgeschiedenis kent.
Ja dit kan erbij horen als je de mirena hebt en kan nog wel even duren. Ik heb de eerste maanden ook onregelmatig bloedverlies gehad. Denk dat dit niet je gewone menstruatie is maar tussentijds bloedverlies.
Ik ga sowieso even bellen, maar ik dacht dat iemand hier misschien alvast kon vertellen dat het normaal was
Ja dat is normaal, en zeker zo kort na een zwangerschap (extra hormonen). In het ergste geval kan dit een half jaar duren, maar bij de meeste vrouwen stopt het gelukkig veel eerder.