Zijn er hier dames die ervaringen hebben met een bril bestellen via Charlie Temple? Nav een recente oogmeting heb ik zo weinig sterkte nodig dat ik het zonde vind om een hele dure bril aan te schaffen, maar hem wel nodig heb omdat het een trigger is voor migraine. Kortom; dit lijkt een prima oplossing. Maar hoe zit het met pasvorm, stellen etc? Ik zoek dus ervaringen met deze site en hoe je kiest.
Ja, ideaal. Ik was zwanger, dan heeft een nieuwe meting doen geen zin. Maar mijn bril.was erg beschadigd dus moest een nieuwe. Ik had al een keer gepast in de winkel welke leuk stond (toen mijn moeder daar een nieuwe bril uit ging zoeken). Mijn gegevens kon ik zo ophalen in de winkel. Mijn bril die ik uiteindelijk bestelde is echt prima. Beter nog dan die van de opticien van 150 euro duurder. Deze glazen zijn veel fijner. Stellen hoefde bij mij niet, bij mijn man wel maar volgens mij was de uitleg heel duidelijk, hij heeft het zelf voor elkaar gekregen. Zo lang ik geen hoofdpijn krijg met deze bril (heb maar -1 en heb mijn bril alleen omdat ik hoofdpijn krijg zonder niet omdat ik zo slecht zie) vind ik het best zo en koop ik er binnenkort nog 1 daar om af te wisselen
Ja ik heb dus niet eens -1 haha! Ik heb aan een oog -0.25 en de andere -0.50 dus net voldoende om hoofdpijn van te krijgen. Hoe heb je je montuur online uitgezocht? Ik heb in de winkels hier al moeite omdat veel te groot is (vrij kleine maat heb ik weet ik inmiddels)