Hoi allemaal, Ik hoop dat ik dit hier mag vragen , ik heb al rond gekeken op een borstenforum maar daar moet je betalen om een topic te kunnen openen helaas. ik ben eigenlijk heel erg op zoek naar ervaringen en hopelijk vind ik die hier ! 5 jaar geleden een borstvergroting ondergaan, super blij mee alles perfect verlopen verder. 1e jaar mocht ik niet zwanger worden maar dat was geen probleem , uit eindelijk 3 jaar na vergroting zwanger geraakt. Helaas ben ik niet meer zo blij met de vergroting , ze hangen niet staan nog mooi rechtop maar ze zijn wel gezakt en ik denk zelf door dat de huid boven de borst is uitgerekt. Ik ben mij gaan verdiepen in allerlei methodes en kom nu uit op een donut lift , een kleine borstlift. De volledige borst lift is niet nodig want ze hangen overigens ook niet maar de borst is alleen lager komen te zitten en die wil ik graag weer omhoog . Ik heb de kliniek gevraagd of dit mogelijk is met al borstimplantaten en dat kon prima. Ik denk dat ik ook best een prothese wissel zou kunnen doen maar dan moet ik de cc ophogen en krijg ik dus grotere borsten maar dat wil ik absoluut niet , met een donut lift kunnen ze zelfs iets kleiner worden omdat je huid weg haalt en alles weer bij elkaar word getrokken.. ik heb liever iets kleiner dan nog groter. Ik heb een consult gepland bij Diana gabriels kliniek hij chirurg Pieter hupkens , over hem lees ik hele goede reviews maar ik ben zo benieuwd of hier dames zitten die deze operatie hebben laten uit voeren en dan net zoals mij vooraf al implantaten hadden. echter vind dit deze operatie maar plaats in weinig klinieken , overal voeren ze alleen maar de grote borst lift uit en die is bij mij dus echt niet nodig .. als er iemand is die goede ervaring heeft met een andere kliniek dan Diane gabriels ben ik ook benieuwd ! Dan kan ik wat vergelijken misschien . bedankt alvast !
Hierbij een plaatje van zoals mijn borsten nu zo beetje zijn , het komt enorm overeen met het rechte plaatje , na zwangerschap
En je wil niet nog een kindje later? Want dan zou ik het pas doen als je kinderwens vervuld is. Anders kun je weer opnieuw beginnen na een volgend kindje. Overigens ben ik er helemaal niet zo voor om iets aan mijn borsten te laten veranderen op de manier die jij nu zegt. Maar ja, dat ben ik. Volgens mij hoort het ook gewoon bij je lijf dat dat gaat veranderen als je eenmaal een kindje hebt. Kijk, als je nu niets meer over hebt of ze staan helemaal schots en scheef en je hebt er psychisch heel veel last van, dan vind ik het weer anders. Maar dat hoor of lees ik niet in jouw verhaal.
Jaa ik snap wat je denkt inderdaad , echter word ik geopereerd door een andere chirurg ik hem gegoogeld en die beste man werkt ook nog ergens anders , hij heeft hele goede revieuws en vaak merk je ook wel na een consult of het goed voelt of niet .. met Diane heb ik verder eigenlijk niks mee van doen
nee onze kinderwens is compleet , maar ik hoef toch ook geen verantwoording af te leggen ? Ik vraag om ervaringen omtrent deze operatie verder vraag ik geen advies .. en het is vast goed bedoelt hoor ! Maar dat is niet nodig ..
Maar je betaald haar wel. Ik zou gewoon zonder haar contact opnemen met een kliniek of ziekenhuis. Ik zou na die aflevering niks meer met haar doen, ook niet als tussenpersoon. Maar goed het is jouw keuze en jouw lijf
Maar is dit niet iets wat terug blijft komen dan? Nadeel van grotere/zwaardere borsten is dat ze eerder gaan hangen.
dat is een goeie vraag , als het een goede chirurg is krijg ik eerlijk advies.. maar enorm zwaar zijn mijn borsten niet hoor ik heb nu met vergroting een C maat.. na de lift worden ze kleiner dus denk niet dat ze te zwaar zijn , maar in de toekomst kijken kan niemand en ja als je ouder word rekt de huid wel weer uit natuurlijk maar ik hoop dat ik na deze operatie jaren vooruit kan en niet dat ik na een paar jaar weer zou moeten
Op fb heb je een aantal pagina's, ik ben lid van borstvergrotingen en verkleiningen Co. Je ziet hier ook veel liftings! Maar... Ook echt wel slechte ervaringen met Diana Gabriels. Dus wellicht wel even goed nadenken, of je dat wilt.. Ik wil zelf een borstvergroting en een buikwandcorrectie dus vandaar dat ik lid ben!
Ik ben bij Diana Gabriels geweest, maar vond het niet echt een aanrader. Ik zou als ik jou was contact opnemen met de andere kliniek waarvoor deze arts werkt.
mmm ja begin wel steeds meer te twijfelen want hoor wel meer slechte recensies helaas .. Er zit ook een enorm prijs verschil in ook al best bizar
vooral niet via gabriels doen. Ik hoor niks meer dan ellende van bekende die daar zijn geweest. Ze vind zich zelf heel wat maar weet medisch gezien totaal niet waar ze t over hebt en je hebt toch met haar te maken als er iets is. Zij is de tussenpersoon en als ze vind dat t niet belangrijk is of wat dan ook dan koppelt ze dat niet terug naar de arts
Wat hibiscusje ook aangeeft, zij heeft geen medische kennis verder maar je komt wel bij haar op eerste consult, zij bepaalde welke maat er paste en wat de mogelijkheden zijn. Ik was toen net bevallen en kon meteen terecht. Achteraf niet slim van mijzelf, maar ook zij had mij daarop moeten wijzen. Er kwam geen consult bij de arts vooraf, ik kreeg gewoon een datum, tijd en locatie en that's it. Ik voelde mij daarna een week zwaar beroerd, belde Diana een paar keer maar kreeg weinig respons.
Weet niet of je dit al had gezien? https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DHSd0_pVIFJ8&ved=2ahUKEwiY-qnr_N3rAhXD_aQKHYKZBm0QwqsBMAB6BAgHEAM&usg=AOvVaw04g19OoEk2-Iqr94ZlnkrQ
Toch fijn om hier een topic te openen hierover dus ! Heb toch het besluit genomen om terug te gaan naar mijn kliniek waar ik als eerst behandeld ben in 2015 , bergmankliniek.. het punt om overstap te maken naar Diane was toch om het financiële gedeelte , zij is toch wel stukken goedkoper maarja dat zegt dus al wel weer dat goedkoop duurkoop kan zijn. Mijn ervaringen met Bergman zijn gewoon super goed alles is prima verlopen ook de operatie etc. Mijn consult staat gepland dus ben benieuwd .. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen.
Verstandig dat je naar een andere kliniek gaat. Zeker als het om je lichaam/gezondheid gaat moet je niet bezuinigen. Dat zij goedkoper is dan gemiddeld zegt natuurlijk ook al wat. Voert Bergman de behandeling uit die jij wilt of wordt het dan een andere operatie?
Nou het ligt helaas gecompliceerde dan ik dacht .. het is wel met een reden dat ik dus verschil zag met een aantal jaar terug en nu . Ik zelf schoof het op mijn zwangerschap af maar eigenlijk mogen de implantaten helemaal niet verschuiven of zakken . Ik had namelijk dual plane en dat is deels onder de spier . Er was me juist ook benadrukt dat een zwangerschap prima zou kunnen en geen invloed zou hebben. Echter ben ik nu bang dat ik of kapsel vorming heb of de implantaten zijn te laag geplaatst .. ik kan een echo laten maken om dit uit te sluiten gaf de praktijk aan maar ik ga eerst contact opnemen met mijn huisarts want ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op een operatie , ze zijn immers nog maar 5 jaar geleden geplaatst en dan zou het niet horen dat je nu een wissel moet omdat ze niet meer op hun plek zitten word er een beetje hopeloos van maargoed ik ga het maar is rustig uitzoeken allemaal