babybag?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vlinder84, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoi meiden,

Wij hebben bij de geboorte van ons zoontje een babybag gekregen. Leuk! dacht ik. Maar Wesley ligt er echt heel zieligjes in, zowat dubbelgevouwen. Ik heb op internet plaatjes gezocht hoe ik hem erin moet leggen, maar het blijft er niet prettig uitzien. Hoe doen jullie dat? Ook zou ik graag willen dat hij zo ligt, dat ik hem in de draagzak kan voeden. Tips en ideeën?

Edit: heb 'n plaatje in m'n album gezet!

2. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Persoonlijk geen ervaring met babybag, maar op de foto lijkt het of je kindje verkeerd om ligt, maar kan het niet goed zien omdat foto wat donker is.
    Babybag is toch met een band over je schouder of niet?
    Als ik naar de foto kijk lijkt het of je kindje met zijn voeten aan de kant ligt waar de band over je schouder gaat en met zijn hoofdje aan de kant dat de band onder je schouder doorgaat, als je nog snapt wat ik bedoel :D , maar goed zoals ik al zei ik heb er zelf geen ervaring mee en foto is wat aan de donkere kant.

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    je hebt het kleintje idd verkeerd om in de babybag liggen..ik heb hem ook..en vond het erg fijn in gebruik.

4. Vlinder84

Haha ok dan! Ik heb hem er op beide manieren ingelegd en het is het beide net niet zeg maar. Iloon, kon jij je kindje erin borstvoeden? Als je dat geprobeerd hebt tenminste. En vanaf wanneer gebruikte jij het voor je kids? Moet de band langer of korter?

5. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik gaf geen BV, gebruikte het bij krampjes en ff snel een boodschapje doen.
    Ik heb hem gebruikt vanaf dat Yaeda ongeveer 3 mnd oud was.
    Toen ze 6 mnd werd heb ik hem niet meer gebruikt, werd me te zwaar.

6. Vlinder84

Ok, dus je hebt het niet gebruikt voor een heel kleintje (Wesley is net 6 weken)? Misschien dat ik nog even geduld moet hebben en wachten tot hij wat groter is. Bedankt voor je antwoorden trouwens!

7. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    graag gedaan

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb er ook 1 gehad. Uitgeprobeerd maar mijn dochtertje ging er zo rot in dat ik hem meteen heb terug gebracht. Toen een babybjorn gekocht. Maar bij een 2e wil ik een draagdoek voor als ze nog zo klein zijn.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb hem na 1 poging lekker aan de kant gelegd. Ik vond het echt niets.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.099
    2.249
    113
    Brabant
    wij hebben ook de babybag, en ze ligt er helemaal niet handig in. Van t weekend even met mn mannetje samen proberen.. Ik dacht dat ze al te groot was, zo zag het eruit. maar als je hem tot 6 maanden hebt gebruikt..

Ik volg dit topic!

11. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Gaat dit over de baby-bag van premax? Die heb ik ook gekregen. Ik moet nog een week of drie dus ik hoop dat hij handig is.

12. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Opzich heb ik er met mijn kleine neefje veel plezier van gehad, als je hem op de goede manier omdoet e.d. lag mijn neefje altijd goed!
    Maar ik zag al op de foto een foutje, het tekentje van de draagzak, daar moet ook het hoofdje liggen en die moet bij de schouder zitten waar hij overheen gaat!

Hoop voor jullie dat het een beetje wil vlotten, oefening baart kunst;)

Liefs

Deel Deze Pagina