Ik twijfel dus tussen deze 2 buggys, er zit een prijsverschil van 49 euro in, en nou vraag ik me af wat het verschil (in comfort) is. En sowieso jullie ervaring met de chicco buggy, is die fijn?
Welke buggy van Maclaren bedoel je? Ik heb zelf de Techno XT en het is een heerlijke buggy. Zit ook vering bij de wielen. Is alleen niet zo handig als je een kleine auto hebt (Polo) want daar past ie dus bijna niet in.
Toen wij er in de winkel naar vroegen, zei de verkoopster dat ze redelijk veel klachten kregen over de wielen van de Chicco, die sneller kapot gaan of slijten. Uiteindelijk zijn we voor een totaal andere buggy gegaan, de Zapp.
Zijn allebei goede buggy's. Mc Claeren's zijn kwalitatief gezien erg goed. En ze rijden heel erg fijn. Chicco is ook een goed merk. Voordeel van de chicco is dat het rug gedeelte helemaal plat kan. Je kan hem niet op de fiets mee nemen daar is ie eigelijk te zwaar voor.
Hier de Maclaren Quest. Gaat makkelijk mee op de fiets en rijdt heerlijk soepel en licht. Ons mannetje zit er prima in.
Ik bedoelde idd de macclaren Quest. Het is voor ons echt als buggy erbij, want we hebben al gewoon een goede wandelwagen (Queeni speedi) Hij moet dus makkelijk in een kleine auto passen en met de fiets mee!
Wij hebben een Chicco Liteway. Ik vind het een prima buggy en tot nu toe totaal geen problemen met de wielen gehad, hoor!
Hallo! Wij hebben ook gekozen voor de MacLaren Quest buggy. Volgens de verkoper was die toch echt de beste! Beter dan de Chicco, Buzz ed. Niet dat de andere merken niet goed zijn, maar de verkoper hoorde meer positieve verhalen over de MacLaren dan over de andere merken. Hij is ideaal voor op de fiets en past in elke auto. Ik heb een Suzuki Alto en de buggy past ruim in de kofferbak. Hier hebben we de buggy ook voor erbij. Wij hebben ook een Queeni Speedy wandelwagen. Voor de lange stukken gebruiken we de Queeni en voor de kortere stukjes de buggy. Liefs Elly.