Hallo dames, Momenteel ben ik onze kerstboom aan het optuigen en ik bedacht me dat ik stiekem ook altijd bij anderen kijk hoe zij hun huisje versierd hebben tijdens de feestdagen. Dus vandaar dit topic! Hier kun je je kerst/oud en nieuw decoratie showen en bij andere spieken voor wat extra inspiratie Als mijn boom klaar is zal ik ook een foto plaatsen.. Veel plezier!
Leuk idee maar wel wat vroeg....ik denk dat de meesten hier nog in de Sinterklaasversierselen zullen zitten.
wat leuk dit topic! Zelf ben ik nog op zoek naar ideeen en ik zet mn boom volgende week pas neer. ben benieuwd naar de foto`s. spammen maar!
Hier standaard pas na 5 December een boom of andere kerst verlichting. Ook als straks de kids wat ouder zijn zal ik pas na 5 December de spullen plaatsen.. Dus volgende week volgen de foto's
Wij vieren geen sinterklaas. Vanaf volgend jaar natuurlijk wel Kerstbomen vind ik onhandig, dus die komt er niet in! Heb wel kerstballen opgehangen voor het raam. Wij vinden het vooral gezellig om de kaarjes aan te steken 's avonds
Leuk leuk leuk.... Ik ga het topic volgen...maar eerst nog even sinterklaas weer weg... Ik heb al wel wat leuke kerstspulletjes gehaald...
Ik ben me nog HEEL erg aan het inhouden om niet te beginnen met optuigen. Heb wel een deel nieuwe ballen e.d. gekocht. Ik wil hem het liefst nu neerzetten. Maar ik wacht tot zaterdag als de kids slapen.
Mijn meisje is nog klein en vandaag was de enige mogelijkheid dat m'n man de zware dozen van zolder kon halen (ze staan op zolder bovenop het plafond van de kamers daar, kom ik nooit zelf bij ) dus vandaar dat ik maar vast begonnen ben! Maar inspiratie krijgen van anderen voordat zelf je huis al volstaat is ook leuk
Vandaag deze gekocht bij de Hema: HEMA - verrassend lage prijzen in de online winkel Wij hebben in de hal geen stroompunt, maar wilde wel graag iets van lampjes. Toen zag ik deze en die werkt op batterijen, staat super leuk!
Ik wacht nog even tot maandag. Is Sinterklaas weer weg en ben ik vrij, dus dan doe ik de boom! Misschien nog wat versiersels als ik zin heb.
Leuke topic! Mijn kerstversiering: View attachment 483303 Letterbak nog niet helemaal gevuld nog... View attachment 483304 En verder nog niet klaar met alles thuis. Nordmann boom zet ik na Sinterklaas / 5 december op. Maar het gaat er al op lijken
Leuk topic!! Leuk gedaan dames! Ik kan geen boom zetten dit jaar, de 19e moet ik over naar een logeerwoning ivm groot onderhoud aan mijn flatje. Ik zoek dus kleine dingetjes om het toch kerstig te maken en wat makkelijk mee kan naar mijn logeeradres Iemand tips? Ik moet nog op Pinterest kijken hoor