Gistermiddag kreeg ik plots pijn in mijn linkerbeen. Zitten, lopen doet zeer. Asprines helpen niet .. Vannacht amper geslapen, ben nog niet uit bed gestapt. Het been voelt ool warm. ggisteren was ik gewoon misselijk van de pijn. Ben net met mijn verkoudheid naar de huisarts geweest. Ik vind dit zo vreemd. Toch maar ff bellen denk ik? Geen idee wat het kan zijn.
Ik ben geen dokter , maar als zoites zo plots komt opzetten en niks helpt tegen de pijn , lijkt het me idd wel verstandig om ff te bellen ..
Mijn been is af en toe wat rood en warm. Heel raar, gisteren op visite. Zo plots. Bovenin mijn been. Vanaf de lies tot mijn knie ongeveer.
Ik zou eerst even checken of je zelf koorts hebt, dan weet je of het een ontsteking is. Daarna zou ik de dokter bellen,dan kun je meteen vertellen wat je temp. is.
Even naar de huisarts! Kan van alles zijn, ontsteking, trombosebeen. Huisarts is de juiste persoon hiervoor! Sterkte!
laat het idd uitsluiten dat het geen trombosebeen is, want dan moet er zeker actie ondernomen worden. niet mee doorlopen hoor....hier ook helaas ervaring meteen tromboflebitis been en dat doet echt heeeeeeel veel pijn. het zou heel goed een tromboflebitis (aderontsteking) kunnen zijn waar ze weinig aan doen behalve ontstekingsremmers zoals diclofenac, maar het kan doorslaan in diepe veneuse trombose dus controle is belangrijk. helaasging bij mij de ontsteking niet over waardoor ik een half jaar lang aan de bloedverdunners moest (spuiten en pillen)
heb mijn berichtje inmiddels aangepast want bij mij begon het idd met een tromboflebitis (=aderontsteking)