Even een vraagje ivm voorspellen van geslacht ik ben trotse mama van 2 prachtige meisjes, waar we dolgelukkig mee zijn. nu we weten dat er een 3e komst is hopen we stiekem dat t een jongen mag zijn voor het 'tegengewicht'. Nu, bij m'n vorige zwangerschappen had ik weinig kwaaltjes en symptomen en heb ik de zwangerschappen goed doorstaan. Maar bij deze zwangerschap ben ik al heeeeeel erg misselijk geweest, doodmoe, slapeloosheid, emotioneel, ... allemaal dingen die ik niet echt herken. Zou dit betekenen dat het dan toch een jongetje kan worden? wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben zwanger van ons 3e meisje en in elke zwangerschap heb ik mijn kwaaltjes totaal anders ervaren. Bij elke zwangerschap had ik andere kwaaltjes. Kwaaltjes zeggen ook helemaal niks over het geslacht van je kindje. Dus het kan net zo goed weer een meisje zijn als een jongen. Je zal toch echt moeten wachten tot je het geslacht kan zien op een echo want echt,kwaaltjes zeggen helemaal niks over het geslacht
Kwaaltjes zeggen helemaal niets Bij de oudste had ik gewoon géén kwaaltjes en dat is een meid geworden Bij de (nu nog) jongste had ik vooral vreselijkveel honger en verder weinig bijzondere kwaaltjes en dat is een jongen geworden In deze zwangerschap ben ik misselijk geweest, ontzettend moe enz en dit is een meisje
Deze zwangerschap is inderdaad heel anders dan de eerste. Geen idee of dat komt dat het nu een jongen is.
Ik heb die totaal verschillende zwangerschappen gehad en toch echt maar twee verschillende geslachten gekregen.
Hier tot heden 2 dezelfde zwangerschappen Nergens last van geen ene kwaal (wat hinderlijk is) bescheiden buik ect En beide een ander geslacht Dus ben van mening dat het niks zegt
Kwalen zeggen helemaal niks. Ik voel me soms minder goed als bij me eerste (bijna nergens last van alsnog) en mensen zeiden dat ik een jongen kreeg omdat ik zo 'mooi' werd. Ha! En het is weer een meid!
Bij no 1 en 2 ging de theorie bij mij op. Bij drie en vier is dat echter helemaal omgegooid, bij mijn tweede dochter voel ik me net als bij mijn eerste zoon en bij mijn tweede zoon voelde ik me als bij mijn eerste dochter. Voor mij zeggen kwaaltjes dus echt niets meer over het geslacht.
Het lijkt mij een fabeltje, maar hier klopt het toevallig wel. Eerste kindje is een meid, nooit misselijk, vanf week 6 onwijs maagzuur, heel emotioneel. Kindje op komst is een jongen. Al voor de test misselijk, eerste 14 weken gespuugd, niet emotioneel, geen hormonster, geen maagzuur. Lijkt totaal niet op elkaar, waardoor iedereen zei: er komt nu een jongen bij. Toevallig klopt dat ja.
Hier twee zwangerschappen zonder kwaaltjes en gekke dingen. Vorige x een meisje en nu een jongen, dus zegt niet zoveel!? Bij mij dan..
Hier nu een totaal andere zwangerschap dan de andere 4 en die waren al niet hetzelfde. Ben deze keer veel misselijker dan de bij de andere en nog vermoeider, maar we hebben allebei de geslachten, dus die theorie gaat hier niet op