Ervaringen Clearblue digital ovulatietest met dubbele hormoonindicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Debbie91, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al, ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met deze ovulatietesten. Ik ga ze vanaf morgen gebruiken en ben benieuwd wat jullie er van vonden/vinden.
    Alvast bedankt!

2. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand??? 😢

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik wel, heb hier zelf in het voorjaar ook een keer een topic over geopend. Reacties waren toen niet zo positief (maar ik had 'em al gekocht :) ) (net als jij denk ik?). Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet positief was... Vond de 'gewone' met smiley veel handiger en duidelijker en die hebben ook tot 'resultaat' geleid ;)

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  4. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw jeej... Nou ik wacht het maar af dan...

5. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi ja ik heb ze deze ronde gebruikt. Begon toevallig op de juiste dag met testen want had meteen een smiley. Ik heb de knipperende :) dus niet gezien.
    Ik zal je alleen wel waarschuwen wat betreft met verder testen na :). Het staat duidelijk in de beschrijving hoor maar ik had er in eerste instantie over heen gelezen: als je een :) hebt dan staat deze 48 uur in beeld en kan je dus niet verder testen (waarom zou je eigenlijk ook, je hebt je ei gevonden). Ik had al een nieuwe test uit de verpakking gehaald en toen deed deze het dus niet.. Nou ja, eigenschuld.
    Maar werkt prima
    Succes

6. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Ik heb deze ook 2 cuclussen gebruikt. Bij de eerste x had ik 8 dagen knipperende smiley en bij toen vast. En tweede cyclus had ik op 8ste dag al vaste smiley, maar kreeg de tip hier op t forum om door te testen en op dag 12 weer vaste smiley.
    Ik vond t niet echt wat. De simpele dipsticks deden t bij mij beter.

Maar veel succes. Je kan als je t niet vertrouwd ff een controle test doen.

7. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie. Ben benieuwd morgen... Ik laat het jullie weten 😊

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    De test is op zich duidelijk, maar vond hem ook weer minder handig.

Zodra hij een hoog genoeg oestrogeen gehalte meet, blijft hij knipperen, wat soms inderdaad gewoon 9 dagen duurt! Na smiley kan je niet meer testen.
    Eerst had ik dus het gevoel al aardig in de buurt te zijn, maar dat was niet zo. Ik houd het volgende keer bij dipsticks, kan ik net zo veel uit halen en zijn minder duur :p

9. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik vond het ook rotdingen. Zeker als je met een donor moet afspreken. Niet te timen ermee

10. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag voor het eerst getest en een leeg rondje, nog geen eisprong in aantocht dus...

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zelf gebruik ik de ovulatietesten van kruidvat. Zodra die gaan oplopen waarschuw ik mijn donor dat mijn lh-piek eraan zit te komen en test ik verder met clearblue digital. Dit omdat ik het op basis van een paarse streep moeilijk in te schatten vind of ik echt de piek heb gevonden of dat ik net voor of net na de piek zit. Dan is de smiley lekker duidelijk.
    Die met dubbele indicator kende ik nog niet. Ik volg hier even wat de ervaringen zijn.

12. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds gister een knipper Smiley gehad, gister gezellig gemaakt met mijn vriend.
    Vandaag weer een knipper Smiley dus ik denk dat ik vandaag oversla, (of we moeten er zin in hebben natuurlijk:))
    Ben benieuwd wanneer ik een constante Smiley krijg...

13. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    4e dag Knipper Smiley......

14. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een constante Smiley!! Eitje gevonden!! Vandaag en morgen nog ff aan de bak en dan op het wachtbankje neerploffen!

15. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    En hoe is het gegaan?

16. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik zit ook in ronde 6 Debbie! en ben ook deze ronde begonnen met deze ovulatie testen.. vandaag mijn eerste knipper :) Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat!

Deel Deze Pagina