Matcare zw. testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door EllenZ, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ervaring met matcare zwangerschapstesten? Gisteren heb ik daar voor het eerst mee getest en daar twijfelde ik ontzettend of er binnen de tijd iets zichtbaar was. Maar daarvoor moest ik wel goed kijken. Vandaag voor de zekerheid nogmaals een matcare test gedaan en daar verscheen binnen 3 minuten een soort pennenstreepje maar wel roze van kleur. Toen ik nog eens goed keek bleek het dat beide zijkanten van de plek waar de teststreep moest komen te staan, roze gekleurd waren. De ene kant duidelijker dan de andere.
    Wie heeft hier ervaring mee?

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Heb je nog een ander merk in huis? Dan zou ik die eens proberen. Ik vond de ovutesten altijd goed, maar zwtest heb ik er niet van gebruikt. Zijn ze misschien te oud?

3. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee helaas heb ik geen andere testen in huis. Wel heb ik nog 1 test van hetzelfde merk liggen, welke ik morgen ga uitvoeren. Te oud kunnen ze overigens niet zijn; ik heb ze net een paar dagen in huis ;)

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik vond de cassettes wel fijn, maar de mini's wat minder. Al test je daar ook gewoon positief mee als je zwanger bent, ik in ieder geval wel :)
    K2v5 vond ik duidelijker....

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het was de eerste test waarmee ik op 10dpo licht posi testte. Ben er zeer tevreden over.

6. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    De volgende dag heb ik weer getest maar zoals ik al verwachtte was hier nauwelijks een streepje op te zien. (ja als ik mega mijn best deed) Toch voor de zekerheid een kv 2voor5 gedaan met dezelfde urine. Maar ook deze bleef zo goed als wit.
    Vandaag heb ik de andere kv test gedaan (erg makkelijk dat er 2 in een doosje zitten haha) en na 2 minuten kwam er een heeeeeel licht streepje tevoorschijn. Maar ik kan niet overduidelijk zeggen dat hij nu roze/paars is.

We wachten gewoon rustig af.

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    een streep verschijnt aleen als je zwanger bent gewoon over 2 dagen weer testen dan moet die duidelijker zijn

8. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Nou zo rustig wacht je op dit moment niet volgens mij... Waar zit je in je cyclus?

9. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Rustig afwachten is in dit geval niet makkelijk nee ;) Gisteren was mijn nod.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Foto?

Deel Deze Pagina