Hoi dames, Ik ben op zoek naar ervaringen met de clearblue plus zwangerschapstest, staat deze test bekend om een vals positief resultaat of gebeurt dit bij deze zwangerschapstest eigenlijk nooit? Liefs
Hou Izzy, ik heb geen foto, ik zou alleen graag willen weten hoe deze test bevalt, of dit een betrouwbare zwangerschapstest is.
Hij is betrouwbaar Maar ik zie weleens penstrepen op t forum bij die, dus niet een brede streep maar een dunne penstreep die dan niet positief is.
De streep moet uiteraard blauw zijn, maar ook even breed als de controlestreep en ook een strakke lijn zijn. Er kan binnen de tijd een grijs/blauwige streep ontstaan die wat "groezelig" is qua vorm (niet mooi strak). Dat is dan helaas negatief. Net als idd de pennstreep qua breedte.
Heb net de zwangerschapstest gedaan en ik zie wel wat, in het echt ook wat duidelijker dan op de foto, wat denken jullie?
Ik zie een grijzige schaduw. Ben zelf meer fan van predictor testen waarbij je een roze streep krijgt i.p.v. blauw. Hoeveel dpo ben je
Ik ben nu als het goed is 1 dag voor mijn nod, moet wel zeggen dat ik een beetje onregelmatig ongesteld ben, altijd tussen de 28 en 31 dagen, dit is nu ronde nummer 11. Het zou ook een beetje laat ingesteld kunnen zijn, ah ik hoop het zo! Voor me gevoel duurt het echt al mega lang, morgen ochtend probeer ik het zeker nog eens.
Ik zie idd een grijze lijn. Weet je ook wanneer je eisprong was? Als je nu 13 dpo bent had ie wel iets duidelijker aan moeten geven, maar heb je een korte lf en dus iets van 10 dpo, dan is nog volop kans