Goedemiddag dames, Mijn ovaluatie test van vanmorgen is het donkerste voor mijn idee. Die van vanmiddag is net iets lichter. Dan heb ik mijn eisprong gehad toch? Als we gisteren sex hebben gehad dab morgen nog een keer als het even kan toch...
De 1 na laatste is jouw LH-piek. Dat betekend dat je vanaf dan binnen 24-48 uur je eisprong hebt. Nog even klussen dus!
Ja zoals hierboven, eisprong is 24-48 uur na piek, dus morgen of overmorgen. Dus met seks vandaag of morgen (en evt zelfs overmorgen, eitje is nog 12 uur te bevruchten en snelste zaadjes zijn er binnen een uur) de meeste kans op zwangerschap. Succes
Zeker wel! De drie dagen voor je eisprong meeste kans. Zaadjes leven 3 dagen. En bij zeer goede kwaliteit 5-7 dagen. Ik zat in een nod-groepje met iemand die een ronde als verloren beschouwde, door onaardigheden alleen maar 5 dagen voor eisprong seks gehad, hartstikke zwanger. Juist de dagen voor je eisprong is het verstandig seks te hebben om de dag of in ieder geval 3 x vanaf cyclusdag 7/8-14/15 bij cyclus van 27-29 dagen. Succes! Haha onaardigheden moet omstandigheden zijn! Of misschien waren die wel heel onaardig, dat weet ik niet