Wanneer eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tilburg, Jul 8, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilburg

Tilburg Actief lid

Aug 27, 2015
    213
    60
    28
    Female
    Tilburg
    Goedemiddag dames,

Mijn ovaluatie test van vanmorgen is het donkerste voor mijn idee. Die van vanmiddag is net iets lichter.
    Dan heb ik mijn eisprong gehad toch?
    Als we gisteren sex hebben gehad dab morgen nog een keer als het even kan toch...

Attached Files:

margarethd likes this.
  2. margarethd

margarethd Fanatiek lid

Feb 16, 2018
    1,288
    1,020
    113
    Female
    De 1 na laatste is jouw LH-piek. Dat betekend dat je vanaf dan binnen 24-48 uur je eisprong hebt. Nog even klussen dus!

3. Visje79

Visje79 VIP lid

Jan 9, 2019
    5,029
    5,934
    113
    Female
    Ja zoals hierboven, eisprong is 24-48 uur na piek, dus morgen of overmorgen. Dus met seks vandaag of morgen (en evt zelfs overmorgen, eitje is nog 12 uur te bevruchten en snelste zaadjes zijn er binnen een uur) de meeste kans op zwangerschap. Succes

4. Tilburg

Tilburg Actief lid

Aug 27, 2015
    213
    60
    28
    Female
    Tilburg
    Heeft het klussen van gisteren een kans of niet?

5. Visje79

Visje79 VIP lid

Jan 9, 2019
    5,029
    5,934
    113
    Female
    Zeker wel! De drie dagen voor je eisprong meeste kans. Zaadjes leven 3 dagen. En bij zeer goede kwaliteit 5-7 dagen. Ik zat in een nod-groepje met iemand die een ronde als verloren beschouwde, door onaardigheden alleen maar 5 dagen voor eisprong seks gehad, hartstikke zwanger. Juist de dagen voor je eisprong is het verstandig seks te hebben om de dag of in ieder geval 3 x vanaf cyclusdag 7/8-14/15 bij cyclus van 27-29 dagen. Succes!
    Haha onaardigheden moet omstandigheden zijn! :roflmao: Of misschien waren die wel heel onaardig, dat weet ik niet

Tilburg likes this.

Share This Page