Onttrekkingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yasmine, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik ben vorig maand gestopt met de pil. Kreeg een paar dagen mijn menstruatie dit duurde lang en was heftig. Nu denk ik dat ik me menstruatie krijg;) sinds 2 dagen alleen maar enkele druppels bloedverlies....het breek niet door??? Heel raar:( Kan dit ontrekkingsbloeding zijn??

Ik heb een al een test gedaan maar deze was negatief...

2. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    De eerste bloeding was een onttrekkingsbloeding. Ik denk dat de tweede bloeding een poging van je lichaam is geweest om weer zelf een eigen cyclus op te bouwen. Het ene lichaam doet er langer over dan het andere, maar het kan wel een paar maanden duren voor jouw lichaam weer helemaal zelf een goede cyclus heeft opgebouwd.

Het is een rotwoord, maar wachten is het enige wat je nu kunt doen...

Succes!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Inderdaad de eerste bloeding na pilstop is de ontrekkingsbloeding, ben het met mn voorgangster eens.. kan vanalles zijn.. eisprong bloeding, innestelingsbloeding, voortekenen van ongi.. en ikzelf had in de eerste ronde halverwege ook een paar onbestemde druppels bloed, maar had niets te betekenen.. afwachten dus :)

4. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Dan maar Afwachten... Vervelend hoor pff . Ik heb niet eens een inlegkruisje hoeven te gebruiken was niet nodig. en nu zijn De buikkrampen ook weg

Deel Deze Pagina