ervaringen clearblue vroeg testen..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ch11, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Wie heeft er wel eens vroeg getest met clearblue + of digitaal?

Betrouwbaar?
    's ochtends of einde van de middag maakt dat dan veel uit?

Mijn NOD is aanstaande donderdag..
    Wachten ben ik heel slecht in maar ben ook benieuwd wat jullie ervaringen daar mee zijn?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Was jij niet eind vorige maand/begin deze maand gestopt met de pil?

Houdt er dan rekening mee dat je dan vaak niet meteen een keurige cyclus van 28 dagen hebt. Dus als je donderdag niet ongi wordt, wil dat niet automatisch zeggen dat je dan over tijd bent. Je eerste cyclus na pilstop kan helaas gewoon veel langer zijn. Je lichaam moet het namelijk weer helemaal zelf gaan doen, zonder hormonen van de pil.

Natuurlijk kun je gelijk na pilstop zwanger worden, maar houd in je achterhoofd dat je cyclus ook gewoon op de hobbel kan zijn.

Dat gezegd hebbende :p :
    Ik heb geen ervaring met het vroeg testen van de CB. Die met die plus zou ik sowieso niet gebruiken. Scheppen vaak een hoop verwarring, omdat er op die krengen nogal gauw een penstreepje wil verschijnen en dat is in de meeste gevallen negatief.

Ik zou gewoon de goedkoopste testen van het Kruidvat (2 voor 5 euro) gebruiken.

Veel succes!

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    ja kan ook maar zo dat het me lichaam zelf is hoor die aan het rommelen is.. vorige zwangerschap ben ik zo plots door de pil heen zwanger geraakt, 1 iemand is bij ons dus heel vruchtbaar.. Dus als ik al iets voel in mijn buik of lichaam en dat houdt dan bijv. een weekje aan dan denk ik gelijk al dat er iets speelt haha!

4. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik zou het niet doen met cb.
    Bij mij gaf cb een + terwijl kv negatief bleef

waarom probeer je niet met kv is ook nog goedkoper ;)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Niet de plus-testen!... Digitaal zou je kunnen proberen maar de meeste doen dat hier pas als ze een positieve (niet plus) streepjes test hebben van bijv kv :)

6. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik zou lekker een andere nemen. Dat +je is lastig te intepreteren. Tenminste... Dat vind ik met de plustesten die ik hier voorbij zie komen bij mensen die testen. Ik zou dan een goedkope van de kv proberen daarna een cb met week indicator.

7. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Oké bedankt voor jullie reacties..
    Dan probeer ik eerst 2v5 kv testen en dan later in de week de clearblue digitaal..

8. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik teste deze keer op 11 DPO positief met clearblue digitaal (zonder indicator). Het kan dus wel. Moet wel zeggen dat mn kruitvat testje ook al knalde op 15 DPO. Blijkbaar maakte ik veel HCG aan.

9. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hier nog 1 die te vroeg is gaan testen ;), mijn nod is zaterdag en heb vanmorgen een early predictor gedaan en die bleef omowit...moet ik de moed al opgeven?? Pff ik maak mezelf helemaal gek... Wel spannend zeg!! Ben ook benieuwd naar jou testuitslag, laat je het wel even weten?? Ik ga als ik zaterdag niet ongesteld ben ook voor de kv 2 v 5. Vervelend he dat wachten...

10. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ja vreselijk dat wachten haha!
    Ja ik laat het jullie zeker weten als ik getest heb...
    Voor NOD en als dat wit is dan test ik gewoon op NOD of erna..

Spannend he!!
    Ik weet alleen nog niet of ik het straks nog zou doen of morgenvroeg haha!

11. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Als je nod donderdag is en je kunt echt niet wachten dan zou ik iig wachten tot morgen ochtend!! Spannend hoor :)!

12. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    @ Sniekie,

Ja " denk " dat ik dat ook wel ga doen.. uhm :) Hihi!!
    & ja zeker spannend, daarom is het wachten ook zo moeilijk.. maar ja voor een betere en zekere uitslag kun je indd beter wel ff wachten..

13. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik zit in een beetje hetzelfe pakketje als jij. OOk net gestopt met de pil en nog niet ongesteld. Nu 36 dagen. Heb een CB test reeds gedaan afgelopen weekend (34 dagen) maar die was negatief. Ik den echter dat mijn cyclus gewoon nog niet in orde is, maarja je weet maar nooit! Ik denk dat ik eind van de week een nieuwe test doe als ik nog steeds niet ongesteld ben...

Ik ga duimen voor je! ben benieuwd...

14. Olliebollie

3 nov 2012
    22
    0
    0
    Omgeving Haarlem
    Spannend! Ik ga aankomende woensdag testen. Ben nu 10 dagen overtijd, maar in mei al gestopt met de pil. Ik heb nog geen ervaring met cb tests... Ik heb afgelopen donderdag getest met een kruidvat test. De mijne kostte echter 2 voor 10 euro. Die van 2 voor 5 kan ik nergens vinden. Misschien stomme vraag, maar hoe zien ze eruit? :)

15. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik heb getest, 2 dagen voor NOD.. zover ik kan het zien is het negatief. Dus als ik donderdag niet ongi ben dan test ik nog een keer..

2 voor 5 euro is een klein wit pakje.. er staan 2 zwangerschapstest op de voor kant met een pipet dat druppelt op de test.

16. Olliebollie

3 nov 2012
    22
    0
    0
    Omgeving Haarlem
    @ch11: oke super! Thanks! Ik ga vandaag nog eens een poging wagen...

17. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    @ olliebollie..
    De test van mij was 5 min negatief en daarna werd hij licht positief..
    Wat zou jij dan denken?
    Ik weet het nou echt niet, wat ik moet denken..
    Komt dat omdat ik nog 2 dagen voor nod zit??

18. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Spannend!!! Miss had de test even tijd nodig om het hcg op te pikken en je kan toch binnen 5 min erop kijken?? Of is hij daarna niet meer betrouwbaar?? Volgens mij stond er iets over 5 min op. Heb hem gister en vanmorgen ook gedaan maar die van mij blijft echt omowit. Heb je een foto??

19. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ja ik heb wel een foto, maar ik kreeg het er haast niet op.. heb mijn best gedaan. Met het blote ook was hij beter te zien!
    Ik wacht wel 48 uur en dan test ik donderdagochtend nog een keer..

Bijgevoegde bestanden:

20. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Van de foto zelf ik zelf niks wijzer haha!
    In het licht was die goed te zien ( goed, niet echt maar er was iets te zien ).. maar kreeg het er niet goed op!

Deel Deze Pagina