Hoi dames, Het leek me wel leuk te informeren hoeveel dpo jij positief testen! Bij mijn vorige zwangerschap was ik er niet zo erg mee bezig en testen ik met de indicator 4-5 weken en ik was toen al 5/6 weken zwanger.. werd alleen terug gezet 2 weken.. Dus nu heb ik geen flauw idee wat ik voelde voor de nod.. toen ik positief testen voelde ik namelijk wel al erg veel! Maar of dit al VOOR nod was weet ik niet! Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik voelde na een dag griep te hebben gehad (dacht ik, ik denk nu dat het aan de innesteling lag) ineens vanalles. Mijn darmen deden gek, mijn buik rommelde veel en ik had honger, zelfs 's ochtends terwijl ik normaal gesproken geen hap door mijn keel krijg. Ook was mijn huid wat vetter en had ik de eerste puist alweer ontdekt. 2 dagen voor NOD testte ik licht positief, vervolgens op mijn NOD nog een keer. Dus op mijn NOD ook een CBdigitaal gedaan en die was ook positief.
Bij mn zoontje 5 dagen ná NOD. Bij mn MK 14 dagen na NOD dit omdat ik gewoon ongesteld was geworden..
5 dpo dikke witte afscheiding en 3 dagen grieperig. 7 dpo venijnige steken in zijkant onderbuik af en toe voor 3 dagen, tijdens deze dagen ook koud steeds een lief kriebeltje door mijn buik steeds, daarom ging ik testen... verder pas vanaf nod meer symptomen. Ik testte 2 dagen voor nod heel licht posi met KV2v5 en 1 dag voor nod licht posi met KV2v5 en posi met Clear Blue Digital., dit was dus 10 dpo.
Hoi, Ik testte 6 dagen voor NOD al heeeeeeeel licht positief. Ik had drie dagen daarvoor flinke buikpijn gehad en was daarna steeds een beetje misselijk en moe. Vandaag NOD en doe morgen weer een test. Afgelopen dagen al steeds een donkerdere test gehad! Succes!
ik testte 3 dagen voor nod positief had zware borsten. en had steeds dat mn maag knorde. een heel leeg gevoel terwijl ik wel gegeten had.
Vanmorgen getest, wat ik beter niet had kunnen doen. Ben zo teleurgesteld. Ik zit nu op 5 dagen voor de NOD. maar bij dochterlief ook 5 dagen voor de NOD posi getest, nu dus niet. Is er nog hoop????
1e zwangerschap werd een vmk. Ik voelde me toen wat misselijk, had veel witte afscheiding, vond de hond stinken en had steken in mijn liezen. Testte op NOD licht positief, 2 dagen daarvoor nog negatief. 2e zwangerschap had ik exact dezelfde symptomen als de keer daarvoor. Testte toen 2 dagen voor NOD licht positief en op NOD duidelijk posi. Nu weer dezelfde symptomen en testte vandaag, 2 dagen voor NOD, negatief
Geen echte symptomen, alleen een wat gejaagd gevoel en iets zei me dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik testte op 8DPO heel licht positief met KV2v5. Zo licht dat het niet op de foto ging. Dagen daarna steeds donkerder
Op 16 dpo duidelijke test (hoewel ik zelf nog steeds twijfel ) geen testdrang voor die tijd gehad. Geen symptomen.