hallo ik ben deze maand gestart met de eerste iui behandeling. en hellaas had ik te veel eicellen en ik mocht niet door gaan. vandaag ben ik begonnen met het slikken van primolut. heb alleen geen iddee waarom ik deze moet slikken. heeft iemand hier ervaring mee. het voeld een beetje dubbel als je weet dat er vruchtbare eicellen zijn en je moet nu iets gaan slikken wat dat weer afbreekt.(volgens mij) had heel veel moeite om de pillen door te slikken. liefs..........
Wat rot zeg dat je eerste iui behandeling niet is doorgegaan. Weet ook niet goed waarom je primolut hebt gekregen. Heb je hormonen gekregen om meer follikels te krijgen? Primolut is om je cyclus te resetten, maar als je het niet slikt krijg je ook gewoon je menstruatie na 14 dagen. Heb je het van de gyn gekregen? Hoeveel follikels waren er dan?
dankje leentje voor je reactie ik had er een stuk of 5 a 6 die al 18 mm waren. dat waren dr teveel. ik baalde wel maar ja het is mijn eerste keer. nu ff wachten tot de ongi begint en dan maar weer een start echo maken. hopen dat dan alles weer normaal is en ik weer mag beginnen met prikken. ik had de primolut van de gyn gekregen, maar kreeg ze eigenlijk zo zonder enig uitleg alsof ik nummertje 10 was die dag die een echo had laten doen. daarom deze vraag hier . heb je ook wel eens het gevoel gehad dat je een nummer was inplaats van een persoon die daar komt met alle spanningen enzo. liefs..........
Kaartje, je hebt een overstimulatie gehad. Als er 3 eitjes groter dan 18 mm zijn, dan krijg je geen IUI. De kans op een meerling is te groot als je doorgaat. Je krijgt Primolut mee om je ongi op te wekken. Een weggegooide ronde helaas. Ik heb dit ook al twee keer meegemaakt. Het is balen natuurlijk, maar hopelijk word je snel ongi en kan je door met ronde nr 2.