Hoi allemaal Ik heb altijd 4/5 dagen vanaf de eerste positieve ovulatietest gevoelige borsten. Dit duurt meestal tot 1 a 2 dagen voor menstruatie. Maar dit keer heb ik helemaal geen gevoelige borsten. Vind ik wel vreemd. Herkent iemand dit? Zou het iets kunnen betekenen?
Zou kunnen van wel, zou ook kunnen van niet Helaas kunnen we daar geen antwoord op geven! Het enige wat je kan doen is afwachten en testen, dan heb je zekerheid!
Ik hoopte op reacties als "in de ronde dat ik geen gevoelige borsten had, werd ik zwanger " hahah. Ik weet dat er niks anders op zit dan wachten
Bij mij was ook zo !!!!!! Elke maand gevoelige borsten na eisprong tot NOD. Maar vorige maand had ik nergens last van , vond ik ook vreemd, gisteren getest (CB) en je zag heeeeeeeel licht streepje! Voordat ik ongesteld moet worden heb ik eerst buikkramp en bruine afscheiding, maar nu heb ik nergens last van alleen heb ik meer wit van kleur en doorzichtig afscheiding.. normaal voor nod ben ik heel DROOG. ben,benieuwd xxxxxx